掃呢頁CODE去手機

2018年12月30日 星期日

楊洛婷:03年港姐變晒樣!楊洛婷曹敏莉索過做女時 __,曹敏莉,楊洛婷,港姐,

愈來愈靚!藝人楊洛婷(Rabeea)、曹敏莉及戚黛黛向來感情好好,耐唔耐就會出嚟聚一聚,仲不時晒合照上社交網添。其實佢哋3個分別係2003年香港小姐競 ...


愈來愈靚!


藝人楊洛婷(Rabeea)、曹敏莉及戚黛黛向來感情好好,耐唔耐就會出嚟聚一聚,仲不時晒合照上社交網添。其實佢哋3個分別係2003年香港小姐競選嘅冠亞季軍,參選結緣至今已經有成15年,呢日佢哋就約埋一班當年有份參選嘅佳麗,當年嘅「最上鏡小姐」及「才藝小姐」李施嬅都喺度,齊齊慶祝相識15周年。

Rabeea同曹敏莉都有大晒合照,睇番啲相除咗佢哋4個之外,大部分嘅港姐都已經冇喺娛樂圈發展,所以能夠再次重聚認真難得。Rabeea亦有留言,表示見番呢班同屆港姐朋友,令佢覺參選港姐好似係尋日先發生嘅事,又話好多謝咁多位靚女展開咗佢喺香港嘅旅程,希望友誼永固!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!