掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

【阿嬌結婚】近10萬元結婚蛋糕曝光 容祖兒蔡卓妍玩自轉 __,容祖兒,蔡卓妍,鍾欣潼,阿Sa,阿嬌,

(ig圖片)
【新增圖片】相關新聞:【阿嬌結婚】阿嬌啜爆老公賴弘國DeepV長裙勁性感鍾欣潼(阿嬌)年初同「醫界王陽明」賴弘國(Michael)喺美國搞prewed ...


【新增圖片】

相關新聞:【阿嬌結婚】阿嬌啜爆老公賴弘國 Deep V長裙勁性感



鍾欣潼(阿嬌)年初同「醫界王陽明」賴弘國(Michael)喺美國搞pre wedding party後,前日正式喺香港簽紙成為合法夫婦,今晚一對新人喺九龍一間酒店擺喜酒,四位姊妹團成員容祖兒、蔡卓妍(Sa)、鄭希怡(Yumiko)同阿嬌中學同學Cindy,齊着上靚靚「姊妹裝」預早到場打點。



祖兒及阿Sa接受傳媒訪問時話,今日冇玩新郎儀式,開門利是亦已經喺前日接過。祖兒更自爆收咗double開門利是,「因為我有貪得無厭嘅精神,嗰日阿嬌、Michael、嬌媽同阿嬌老爺奶奶都有畀。」

相關新聞:【阿嬌結婚】37歲阿嬌榮升賴太 追問老公:你能幫我懷孕嗎?



講到今日姊妹們,會唔會有驚喜畀一對新人?祖兒同阿Sa就搞笑話會製造驚喜畀Kenny(關智斌),祖兒話:「網上聲音話想佢接到花球,我哋都好接納網友意見。」有指好似佢哋兩個急啲(結婚)喎,加上Mani都話想下隻金豬買畀佢哋,阿Sa就扮傻話:「吓!我同祖兒結婚?」兩個人仲即刻扮咀嘴。之後,祖兒仲提議Mani可以送咗先,「始終都有用o架,好似買樓花咁,唔係咩叫預繳啫!」



前日阿嬌註冊,祖兒亂爆金句講:「嫁出去嘅水,等如潑出去嘅女。」要Sa糾正佢話係「嫁出去嘅女,等如潑出去嘅水」先啱,笑問祖兒今晚仲有冇金句要爆?佢就笑住話覺得好驕傲,又話嗰日只係自言自語,估唔到咁都聽到,懷疑係畀人裝咗偷聽器,仲怪阿Sa嗰日反應慢,講完先至話佢知講錯,搞到阿嬌簽緊紙都話要糾正佢。



祖兒話今晚唔會飲酒,因為想記得所有moment,所以今晚頂酒嘅責任會交畀瓊姐(Yumiko)同阿嬌中學同學Cindy,仲爆Yumiko係「酒筲箕」,然後又再同阿Sa一唱一和,祖兒話今日付出嘅係感情,阿Sa就接住話仲有愛同責任。人情呢?祖兒即抵死話:「唔係要畀吓嘩!」之後再補充:「我哋媽咪都已經送咗禮,佢哋嘅錢,咪即係我哋嘅錢!」



另外,早前傳出阿Sa同男友石恆聰(Anthony)打算明年底結婚,問阿Sa男友今晚會唔會到?係咪嚟取經?佢就好正經咁話:「係嚟賀阿嬌同Michael!」傳媒叫祖兒幫手催阿Sa,祖兒就即刻用口吹阿Sa耳仔,又笑住話:「吹咗喇,唔關我事o架喇!總之我一陣就上台比武招親!」阿Sa就話兄弟團幾省鏡,會幫祖兒攞Contact!



祖兒同阿Sa喺結婚蛋糕旁邊玩自轉,仲拍片擺咗上ig,但千祈唔好睇少呢個結婚蛋糕,呢個結婚蛋糕有成個人咁高,蛋糕頂仲有個堡壘。阿Sa之前都講過,蛋糕價值近10萬元,所以要搵埋Joey夾份。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) 容祖兒讚兄弟團好省鏡。(攝影:葉君海) 容祖兒讚兄弟團好省鏡。(攝影:葉君海)
鄭希怡、容祖兒、蔡卓妍及阿嬌舊同學Cindy係婚宴嘅姊妹團。(攝影:葉君海)

鄭希怡、容祖兒、蔡卓妍及阿嬌舊同學Cindy係婚宴嘅姊妹團。(攝影:葉君海)
阿嬌呢個價值近10萬嘅結婚蛋糕,蛋糕頂有個堡壘,好靚呀(ig圖片)

阿嬌呢個價值近10萬嘅結婚蛋糕,蛋糕頂有個堡壘,好靚呀(ig圖片)
祖兒同阿Sa,就喺蛋糕旁邊玩自轉,勁搞笑(ig圖片)

祖兒同阿Sa,就喺蛋糕旁邊玩自轉,勁搞笑(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!