掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

【每日壹爆〡誰是富界一代梟雄】大劉125億元售商廈 許家印孭債年供12.5億好吃力 __,劉鑾雄,大劉,梟雄,許家印,

內房股不濟四出撲水,又發債又回購;不過中環班金融八卦佬焦點始終落喺恒大地產(3333)身上;打賭到底「一代梟雄」大劉還是「紅色大鱷」許家印先至係高手呢 ...




內房股不濟四出撲水,又發債又回購;不過中環班金融八卦佬焦點始終落喺恒大地產(3333)身上;打賭到底 「一代梟雄」大劉還是「紅色大鱷」許家印先至係高手呢?

三年前,當樓市愈升愈有之際,一幢幢嘅港島區商廈成為紅色資本家嘅搶手貨;爭相買入用來掛招牌插旗。其中華置(127)最狠,將旗下灣仔美國萬通大廈全幢以125億元出售予恒大,創當時商廈成交價紀錄。大廈已改名為「中國恒大中心」。不過呢單交易喺以分期付款形式支付,華置收咗四成訂金即係50億元後,恒大再攤分六年俾錢;每年俾12.5億元,恒大孭住過萬億債都好吃力,近排都頻頻伸手發債抽水,並以高達11%高息吸客;所以地產佬及金融老都擔定櫈仔睇戲,會否有朝一日恒大無力俾埋尾數完成呢單交易,咁成幢物業就「完璧歸趙」!

其實大劉喺有前科,1985年2月股市風高浪急 ,大劉把手頭嘅愛美高股份以每股2.04元拋售予一班基金佬,連主席都唔做,由大劉嘅風扇廠舊拍檔梁英偉頂上,半年之後,愛美高股價從高位跌到四腳朝天,大劉遂出手以每股0.7元大力吸納愛美高股份,攞番34%控股權,此乃大劉本色也!正所謂前車可鑑,恒大中心會否完璧歸趙落番大劉手上,且看恒大呢一個浪能否過骨!

鍾意就快D Share啦!