網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月23日 星期日

西甲:【有片】蠱惑的12碼 呃晒全世界 __,

(互聯網/GettyImages)周日(23日)凌晨西甲畢爾包主場對華拉度列,原本戲碼一般,但畢爾包37歲前鋒阿度里斯為比賽添色彩。佢喺臨完上半場示範 ...


(互聯網/Getty Images)


周日(23日)凌晨西甲畢爾包主場對華拉度列,原本戲碼一般,但畢爾包37歲前鋒阿度里斯為比賽添色彩。

佢喺臨完上半場示範創新射12碼方式,擺低個波,冇助跑,就一腳射入,對手門將佐迪馬斯比冷不提防,失咗波都唔知咩事。

主射12碼方式五花百門,有人勁抽、有人窒步,甚至好似保羅普巴「超慢碎步」助跑。萬變不離其宗都需要助跑,加強射門力度,亦可趁助跑做假動呃門將。

不過,阿度里斯今次反傳統,竟然完全冇助跑,就咁一腳射入。雖然阿度里斯咁射法,欠缺力度,但有角度,而且華拉度列門將佐迪馬斯比估唔到佢有此一着,反應慢咗救唔到。

阿度里斯今次示範畀全世界睇,踢12碼就係咁輕鬆,可惜畢爾包最後都係被華拉度列逼和1:1。

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!