掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

【減肥成功有獎勵?】12億男友當街「摸頭殺」冧爆JW __,JW,

Jw自從公開同12億太子爺嘅戀情後就成日放閃,大曬恩愛。周不時都會見到佢地出街拍拖,男友又揸車管接管送,對Jw好好。呢日《壹》仔又見到佢地拍拖,Tar ...




Jw自從公開同12億太子爺嘅戀情後就成日放閃,大曬恩愛。周不時都會見到佢地出街拍拖,男友又揸車管接管送,對Jw好好。呢日《壹》仔又見到佢地拍拖,Tarzan陪Jw試曲髮器,呢啲女人野,Tarzan都知搭唔到咀,所以偷偷地企喺後面等。悶就緊㗎啦,不過tarzan都無唔耐煩,仲自己拎起啲曲髮器玩。終於等到女友,佢即刻Jw黎個「摸頭殺」,好Sweet啊!之後兩個就手拖手行街,仲一路行一路Fing,驚死人唔知佢地恩愛咁款喎。

Jw近日為演唱會減肥,個人瘦咗啲,而男友又好似肥咗啲,兩個人企埋一齊個Size差咁遠好Cute啊。《壹》見到Jw孭住個紫色卡路袋仔,以為佢幫邊個小朋友拎住啦,估唔到原來個袋真係佢自己嘅,仍然童心未泯啊。

鍾意就快D Share啦!