掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

歐聯:【歐聯16強】大劑!曼聯利物浦齊抽下籤! __,曼聯,

(法新社圖片)歐聯16強於周一(17日)晚上在瑞士尼翁抽籤,英超佔據4席,曼城抽到絕世好籤對史浩克04,但曼聯要對巴黎聖日耳門、利物浦對拜仁慕尼黑、熱 ...


(法新社圖片)


歐聯16強於周一(17日)晚上在瑞士尼翁抽籤,英超佔據4席,曼城抽到絕世好籤對史浩克04,但曼聯要對巴黎聖日耳門、利物浦對拜仁慕尼黑、熱刺要對多蒙特,曼聯同利物浦都係下下籤呀!

曼聯近況有幾唔掂唔使多講,剛在「雙紅會」不敵利物浦,英超奪冠渺茫,紅魔得番盃賽可爭,但天意弄人,歐聯16強抽到硬嘢,對手法甲冠軍巴黎聖日耳門,歷史上兩隊從未對陣,PSG今季在法甲16戰4勝2和不敗,歐聯小組力壓利物浦首名晉級,由於小組曾有作客英格蘭經驗,今次造訪奧脫福在心理上有一定優勢。

至於利物浦將會對拜仁慕尼黑,牌面冇曼聯咁差,過往兩隊對賽7次,利物浦更錄得2勝4和1負稍為佔優,但拜仁係歐聯常客,經驗十足,利物浦另一本錢或者就係德國籍領隊高普,佢執教多蒙特年代曾多次與拜仁惡鬥,今次領軍重遇老對手,定必觸發好多話題。

英超4隊講到最好籤肯定係曼城,亦係歐聯8次首名出線隊伍中籤運最好,因為藍月亮抽到史浩克04!史浩克04被視為歐聯16強實力最弱球隊,該隊今季在德甲戰績低落,現居中下游嘅13位,咁都畀曼城抽到,哥迪奧拿擺明行運!

歐聯16強抽籤方法是小組首名出線的8支球隊各有一個器皿,先由嘉賓抽小組次名球隊,將不能對碰球隊(同國家、小組同組)箍選,再抽首名出線球隊,16強抽籤結果如下:

史浩克04 對 曼城

馬德里體育會 對 祖雲達斯

曼聯 對 巴黎聖日耳門

熱刺 對 多蒙特

里昂 對 巴塞隆拿

羅馬 對 波圖

阿積士 對 皇家馬德里

利物浦 對 拜仁慕尼黑

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!