掃呢頁CODE去手機

2018年12月7日 星期五

【每日壹爆〡肥妹狂舞派】為欣宜伴舞180磅肥妹 常被奚落:你又肥又重點跳舞! __,欣宜,

25歲的Nicole一年前還是個肥妹,最重的時候曾達180磅。因為身形,她曾替欣宜的《你瘦夠了嗎?》伴舞,最近亦在薛家燕《CaptainNancy》M ...




25歲的Nicole一年前還是個肥妹,最重的時候曾達180磅。因為身形,她曾替欣宜的《你瘦夠了嗎?》伴舞,最近亦在薛家燕《Captain Nancy》MV中當家燕媽媽的替身。這些機會不多不少也歸功於她的身形:「我諗因為身形,同埋跳咗欣宜呢首歌,得到好多唔同嘅表演機會。」

但身形曾是Nicole跳舞路上的障礙。她試過面試商場表演,負責人跟她說:「呢件衫你唔啱身,下次有機會再搵你啦。」跳舞老師跟她道出殘酷現實:「你肥就接唔到表演,現實就係咁,呢個係呢個圈子嘅規矩。」

那段時間,她想過放棄:「係咪無論我跳成點,只要我唔瘦,我其實都唔會有機會?」後來在新加坡遇到各種身形的跳舞老師,她才想通了:「我覺得可能係香港人眼光太狹窄,而唔係肥人跳舞有問題。」

Nicole過去一年間大減40多磅,如今約130多磅。「我打泰拳,一路打拳就一路瘦。」泰拳師傅知道她的夢想是跳一場完整的紅館騷,鼓勵她瘦一次:「希望有機會可以圓到一次夢,之後身形係點我又覺得冇咩所謂。」

攝影:傅俊偉 林志謙

採訪:鄭靖而

鍾意就快D Share啦!