掃呢頁CODE去手機

2018年12月17日 星期一

【咩原因忍唔住笑】天后蔡依林出道19年 登台竟然笑場唱唔落去 __,蔡依林,

就算登台經驗再豐富嘅藝人,都會有發台瘟嘅時候,例如台灣天后蔡依林,佢唔算係發台瘟,但喺演唱期間突然笑場唱唔落去,點解嘅?早前蔡依林身處上海出席演唱活動 ...




就算登台經驗再豐富嘅藝人,都會有發台瘟嘅時候,例如台灣天后蔡依林,佢唔算係發台瘟,但喺演唱期間突然笑場唱唔落去,點解嘅?

早前蔡依林身處上海出席演唱活動,先後演繹《I'm Not Yours》、《倒帶》同《日不落》三首歌,頭兩首一直維持一貫水準。點知到《日不落》中段,蔡依林突然忍唔住笑出聲,原來台下有瘋狂Fans激秀狂嗌:「蔡依林!蔡依林!蔡依林!」而且係鬼哭神號走晒音嗰種,仲帶有少少就嚟斷氣嘅feel,相當好笑。

其實都要讚下個粉絲,現場聲浪應該大得交關,但佢嘅叫尖聲仲可以清晰得被官方影片收錄到,睇嚟佢真係出盡飲奶嘅力去嗌。

鍾意就快D Share啦!