掃呢頁CODE去手機

2018年12月25日 星期二

【動大事2018】樓市走勢信誠哥 沈大師︰遲啲跌返十年前個價 __,沈卓盈,沈大師,

香港樓價終於回落,一手劈價,二手冰封,中原城市領先指數都連跌11星期。訊匯證券行政總裁沈振盈斷言近三年買樓花的業主,收樓時99%都要輸錢,「我由87年 ...


香港樓價終於回落,一手劈價,二手冰封,中原城市領先指數都連跌11星期。訊匯證券行政總裁沈振盈斷言近三年買樓花的業主,收樓時99%都要輸錢,「我由87年了解誠哥嗰系,而家已經不下3次都係高位套現,你邊個都可以唔信,都唔好唔信誠哥呀!」

相關新聞:【動大事2018】2019年股市十大地雷 個個都要小心



他指李嘉誠早有暗示看淡樓市,2014年長實領都以低於市價放售,千個千個單位放出市場,而中環中心2017年又以402億元放售,「你咁都睇唔到個市出事?佢係咁散水,表面你覺得佢係撤資,實質佢睇淡經濟所以出貨。」



2018年他認為只是樓市下跌的開始,預期第一波跌浪樓價會跌三成,之後就會出現負資產、撻訂潮、銀行Call Loan,而第二波將會是2019年第三、四季,到時會跌得更急,「遲啲跌返十年前個價呀!」他預料藍籌屋苑較有實力,最多由高位跌三至四成會見底,但納米樓,大師只嘆一聲說,可跌至無底深潭。

相關新聞:【動大事2018】大行估市錯多中少 2019又估幾多?



「而家最大個問題係樓市購買力已經吸乾,你唔跌到一定幅度,係唔會有購買力出嚟!」他指現時居屋半價賣,廿幾萬人出來申請,因為價低才谷出購買力,若維持現時高樓價根本不會有需求,只有大堆希望買樓的人,「上車根本唔使急下年買,等跌夠先,或者跌一半啦,跌兩三成我就唔覺得要買啦。」



記者︰鍾耀恆



investMAN

For People of Style & Substance

掌握理財智慧 感受生活品味

http://facebook.com/investMAN.hk





沈大師指誠哥表面上是撤資,實際看淡經濟所以出貨。 沈大師指誠哥表面上是撤資,實際看淡經濟所以出貨。

鍾意就快D Share啦!