掃呢頁CODE去手機

2018年12月13日 星期四

萬千星輝頒獎禮2018:陳煒扭兩吓拉票 李佳芯個腎唔好推劇蝕噱 __,李佳芯,陳煒,

陳煒預告如果得視后會跳舞謝票,而身體欠佳嘅李佳芯就用真誠打動大家。藝人李佳芯晚上現身《TVB職藝員聯歡晚宴2018》,憑《BB來了》提名視后的她被問會 ...


陳煒預告如果得視后會跳舞謝票,而身體欠佳嘅李佳芯就用真誠打動大家。


藝人李佳芯晚上現身《TVB職藝員聯歡晚宴2018》,憑《BB來了》提名視后的她被問會否在席間拉票?她自言是最不懂拉票的人:「不過聖誕好多活動出席都會趁機拉票,我攞晒身邊人電話叫佢哋投自己一票。(你係種票?)我係一票一票好辛苦攞番嚟,我投完會剷走個app,等佢哋改唔到。(考慮性感派福利拉票?)唔會,如果我識做呢啲嘅話我就識拉票啦,而且做呢啲同實力冇關係。我答應大家如果投我一票,我攞獎就會唱歌畀大家聽。」提到與視后大熱陳煒同場交鋒?她稱:「冇我哋都係同一個經理人。(佢係你最大對手?)除咗佢,黃智雯都好好,總之各有各拉票,做好自己。」

「我塊面出好多粒粒」

另外,有指她因推掉《禍後》一劇而令她獲視后的機會泡湯,李佳芯直言並非事實:「如果真係咁我就攞咗獎先推。」不過她承認的確推了該劇:「因為我嘅健康出咗問題,係健康理由而推劇,我好少推劇,之前做完手術都接《BB來了》,今次真係因為健康問題,我塊面出好多粒粒,爛面咁。」

而現場所見,她的兩邊臉頰及下巴位置確實有不少粒粒,她解釋:「我睇醫生,話我情緒同壓力影響免疫力,令內分泌唔平衡,所以面上先會出咁多疹,係自己唔覺唔覺畀自己壓力,一直以來冇足夠休息,依家睇中醫治療,中醫都叫我對自己唔好要求咁高,放鬆啲,啲疹自然會消,呢段時間都係放鬆同休息,中醫話我個腎唔好,我冇同人講,怕人擔心,想淡化呢件事。(呢段時間休息?)有工作都會接。」

另外,李佳芯與陳煒在台上拉票,陳煒以跳舞來拉票:「希望大家會投我一票,之前應承,我會跳舞畀大家睇,依家扭兩吓」至於李佳芯就沒有為自己拉票,而為劇集《BB來了》拉票:「套劇都播咗半年,如果大家仲記得套劇,如果套劇有令大家笑過喊過就投《BB來了》一票。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!