網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月28日 星期五

【有片〡朱麗倩台下打氣】21:15提早散場 劉華失聲狂喊:我唱唔到喇! __,劉德華,劉華,朱麗倩,

劉德華一連二十場紅館個唱,今晚唱到第十四場,但喉嚨發炎嘅華仔一開騷已經聲沙,幸得現場觀眾拍手鼓勵兼大合唱。不過,華仔最後勉強撐至開場後約45分鐘、第五 ...




劉德華一連二十場紅館個唱,今晚唱到第十四場,但喉嚨發炎嘅華仔一開騷已經聲沙,幸得現場觀眾拍手鼓勵兼大合唱。不過,華仔最後勉強撐至開場後約45分鐘、第五首歌《如果有一天》,當時半天吊嘅佢終於頂唔順,一度停頓唱唔落去,更開始哭出聲來。

之後華仔忍痛宣布取消今晚演唱會,更一路喊一路躹躬向現場觀眾致歉,並呼籲大家離場:「我真係唱唔到喇!醫生叫我唔好唱。」現場有fans感到心痛大叫:「華仔唔好喊!」至於一直喺台下打氣嘅老婆朱麗倩,見到老公淚灑紅館,立即彈起身顯得憂心忡忡,而囡囡向蕙則被安排先行離開。

鍾意就快D Share啦!