掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

張栢芝:唔係新加坡商人?栢芝第3胎生父另有其人? __,張栢芝,

究竟係咩人?女星張栢芝盛傳日前於養和醫院秘密誕下第三胎,雖然未見到她本人現身醫院,但期間栢芝媽戴莎莉醫院出現,令事件更具可信性,但至今栢芝對生B一事未 ...


究竟係咩人?


女星張栢芝盛傳日前於養和醫院秘密誕下第三胎,雖然未見到她本人現身醫院,但期間栢芝媽戴莎莉醫院出現,令事件更具可信性,但至今栢芝對生B一事未有表態。至於大家最關心的當然是BB生父是誰,有傳是她和65歲新加坡商人的結晶品,最近又驚爆新版本,指BB生父另有其人,而此人來頭不少,同樣身家豐厚,是經張父介紹。

而一直「神隱」的栢芝,產前曾被拍到在商場shopping,她身邊有多人隨行照顧,陣容強大,當時栢芝着上背心黑色鬆身長裙戴鴨子帽,明顯刻意遮肚及唔想被人認出,但冇意中騷咗佢嘅麒麟臂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!