網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

《救妻同學會》:《救妻》解放35E導彈 白雲認愛性感! __,《救妻同學會》,白雲,

白雲有感而發!擁有35E導彈胸的藝人白雲,今晚於無綫劇集《救妻同學會》中再次「咪咪」大解放!一場講述她於沙灘游水期間游甩泳褲,呼叫遠處的胡鴻鈞幫忙搵褲 ...


白雲有感而發!


擁有35E導彈胸的藝人白雲,今晚於無綫劇集《救妻同學會》中再次「咪咪」大解放!一場講述她於沙灘游水期間游甩泳褲,呼叫遠處的胡鴻鈞幫忙搵褲,但最終仍未能找回,及後上岸即向劇中男友杜大偉撒嬌,穿上三點式上陣的她大晒驕人上圍,撒嬌時雙峰更不停晃動,吸睛非常!

事後白雲接受訪問,她直認喜歡性感:「我都幾鍾意性感,只係有啲亞洲人道德觀念覺得性感係不守婦道,咁想法有問題,性感唔係錯,大家都鍾意睇,但又要鬧!之後《機場特警》都有一場要着比堅尼,我覺得ok就接咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!