掃呢頁CODE去手機

2018年12月3日 星期一

鄧月平:36F鄧月平鬧爆的哥裝鏡𥄫裙底:黐線佬! __,鄧月平,

咁都得?仲有一日就踏入21歲嘅「影壇新丁」鄧月平(Larine)擁有36F導彈身材,係唔少宅男心目中嘅女神。女神出街多人望就正常嘅,但估唔到呢日佢搭的 ...


咁都得?


仲有一日就踏入21歲嘅「影壇新丁」鄧月平(Larine)擁有36F導彈身材,係唔少宅男心目中嘅女神。女神出街多人望就正常嘅,但估唔到呢日佢搭的士時就遇到一件慘事,佢喺IG Story上載一張的士車廂相,仲自爆:「我係咪應該轉道去差館 個司機瘋狂裝我裙底 拍片又錄唔到 但會嘗試再拍 全程龜速冇車都Keep住慢駛 痴(黐)線 好恐怖 裝鏡仔昅(𥄫)裙底。」Larine透露自己坐後座,深深不忿嘅佢仲留言鬧爆:「死痴(黐)線佬!」

隔咗冇耐後,佢再透露:「變態的士司機 我比(畀)完錢落車佢仲要停係(喺)度 我唔行佢唔行 等我行 再口up(噏)up(噏)鬧我 知道我發現佢裝裙底。」之後,佢轉乘港鐵話安全啲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!