網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

黃智賢:3年後之全家福 《親親我好媽》童星變晒 __,黃智賢,

真係女大十八變!無綫劇《親親我好媽》播完好耐喇!但劇中一眾演員都會不時聚會,今日藝人黃智賢就上載嚴家的「全家福」,原來前幾次黃智賢都因為工作太忙冇參加 ...


真係女大十八變!


無綫劇《親親我好媽 》播完好耐喇!但劇中一眾演員都會不時聚會,今日藝人黃智賢就上載嚴家的「全家福」,原來前幾次黃智賢都因為工作太忙冇參加聚會,令佢個家少咗個「爸爸」,今日終於齊人喇,佢仲好有心咁將三年前嘅全家福,同今次嘅全家福對比,見飾演小茜瑜(江嘉敏童年)愈大愈靚女,而14歲的熊子逸已經散發少女味,生得亭亭玉立。唯一冇乜點變就係江美儀、江嘉敏同黃智賢,因為已經「大定咗」黃智賢留言話:「嚴家三年前 三年後...❤️ #親親我好媽 #團年飯 妳們都亭亭玉立了。」

身世悲慘的熊子逸近年去咗新世蘭讀書,剛剛回港放新年假的她,喺香港街頭自拍多張靚相放上社交網,連後巷都成為佢嘅取景地,發揮得淋漓盡致,難怪成為新一代網紅啦,佢個ig有成17,500位追蹤者!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!