掃呢頁CODE去手機

2018年12月8日 星期六

【尤物不喜與性感掛鉤?】44歲孫佳君包到冚濕平 __,孫佳君,

提起孫佳君都會諗起「性感」二字,畢竟佢連著運動衫都好惹火。所以,早前《壹》仔見到孫佳君濕平時由頭到尾包到冚,有啲意想不到。孫佳君出道第一部戲就三點式示 ...




提起孫佳君都會諗起「性感」二字,畢竟佢連著運動衫都好惹火。所以,早前《壹》仔見到孫佳君濕平時由頭到尾包到冚,有啲意想不到。

孫佳君出道第一部戲就三點式示人,80年代嚟講算好大膽。就算而家44歲係兩子之母,但佢出席活動都大秀美腿,加上keep得好堪稱體態完美,散發陣陣魅力,好難唔將佢同性感掛鉤架喎!於是乎呢日見到嘅孫佳君,同平時活動上見到嘅性感尤物唔同,難免失望。

不過,記得孫佳君講返當年三點式拍《百變星君》之後,就被定型為性感女星,其實佢個心有啲唔舒服:「其實唔係刻意行性感路線,著泳衣係劇情需要,只係一套戲服啫。」孫佳君不喜被視為性感,於是唔難理解佢為工作無可避免要有少少性感,但日常生活就最緊要著自己鍾意嘅、舒服嘅。孫佳君微博都話呢日呢身打扮係80年代風格,戴頭巾更係為咗方便自己,因為頭髮長咗。

鍾意就快D Share啦!