掃呢頁CODE去手機

2018年12月22日 星期六

陳霽平:愛揀好嘢食 47歲陳霽平激凸街角撩仔 __,陳霽平,

47歲陳霽平身材依然咁Fit爆,激凸身材,街角撩仔。參選1995年香港小姐入行的陳霽平(Maria),近年甚少參與幕前工作,原來已轉行做補習老師,不經 ...


47歲陳霽平身材依然咁Fit爆,激凸身材,街角撩仔。


參選1995年香港小姐入行的陳霽平(Maria),近年甚少參與幕前工作,原來已轉行做補習老師,不經不覺她已經47歲,但凍齡有術,樣貌及身材依然冇走樣。日前下午5時許,她戴着黑色口罩、穿上樽領白色緊身上衣配灰色鬆身褲現身中環一個商場,雖然她包到冚,但其激凸身材依然表露無遺,Fit到爆!

挺着巨咪的Maria與一男友人站在商場暗角位睇手機短片,二人傾唔停,期間有說有笑,男友人更全程笑到見牙唔見眼,平日斯斯文文的Maria,想不到冧仔有一手!兩人密斟完一輪便分道揚鑣,Maria跟對方道別後獨自步行往超市掃貨,向來注重健康的她,揀選了一盒沙律菜及一些健康食品便往排隊付款,其後拿着大袋戰利品離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!