掃呢頁CODE去手機

2018年12月24日 星期一

張栢芝:栢芝留獅城4日速返港 「小王子」行蹤成謎 __,張栢芝,

「小王子」生父,仍然係一個謎。藝人張栢芝本月19號帶埋Quintus、Lucas現身香港機場飛往新加坡的櫃位,細佬張豪龍都有一齊去,有指呢次旅程主要係 ...


「小王子」生父,仍然係一個謎。


藝人張栢芝本月19號帶埋Quintus、Lucas現身香港機場飛往新加坡的櫃位,細佬張豪龍都有一齊去,有指呢次旅程主要係帶三仔「小王子」去當地見生父,當時愛子心切嘅栢芝為免「小王子」容貌曝光,以自身引開其他人嘅注視,傳她早已安排女友人幫忙先行帶小王子上機,故此在機場大合照時未有小王子身影!

事隔4日,栢芝尋晚坐夜機返港,佢同Quintus、 Lucas及張豪龍現身機場,但仍然未見小王子現身,相信栢芝重施故技,借女友人之手先行送小王子離開機場,佢步出離境大堂時有記者追問此行是否見BB生父,而佢就沒有回應,然後急步往停車場上車極速走人。去到今朝,栢芝喺社交網上載短片大唱聖誕歌,不過見佢着上小背心,拍攝地唔似係香港啵。

另外,網上有爆料稱謝霆鋒已與王菲分手,將在下月張栢芝復婚,爆料還稱謝霆鋒此前曾低調回港看望栢芝第三胎。大陸傳媒求證謝霆鋒工作人員,對方稱「假新聞」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!