掃呢頁CODE去手機

2018年12月4日 星期二

陳茵媺:大仔5歲生日口甜舌滑 陳茵媺冧晒全家福 __,陳茵媺,

大仔Aiden真係好識講嘢呀!藝人陳豪同太太陳茵媺(Aimee)婚後育有三名子女,轉眼間大仔Aiden已經5歲啦!Aimee往年都會絞盡腦汁為仔女搞主 ...


大仔Aiden真係好識講嘢呀!藝人陳豪同太太陳茵媺(Aimee)婚後育有三名子女,轉眼間大仔Aiden已經5歲Aimee往年都會絞盡腦汁為仔女搞主 ...


大仔Aiden真係好識講嘢呀!


藝人陳豪同太太陳茵媺(Aimee)婚後育有三名子女,轉眼間大仔Aiden已經5歲Aimee往年都會絞盡腦汁為仔女搞主題生日派對,今年都唔例外,呢次就係星戰主題,真係好有心思!

Aimee喺社交網大晒Party相,其中一張係佢哋全家福,三個小朋友笑得好開心,二仔Nathan同妹妹Camilla對眼好似媽咪,而Aiden愈大愈似爸爸咁有型!佢仲化身黑武士拎住激光劍擺晒甫士影相,Camilla就扮莉亞公主,非常可愛!

雖然搞生日P絕對唔易,但Aimee就畀仔仔一句話冧到爆:「當Aiden今天早上醒來時,他說的第一件事就是......『早上好 媽媽!謝謝你生下我。』親愛的,你是上帝給我的最好禮物中的第一個,我簡直不敢相信我有這麼一個了不起兼成熟甜美的男孩。你是媽媽的一切,讓所有不眠之夜和所有的犧牲都值得!5歲生日快樂我的小Jedi!我愛你無論月球轉到那一面......再循環100次! 」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!