掃呢頁CODE去手機

2018年12月27日 星期四

呂頌賢:呂頌賢聖誕攬實愛妻 56歲麥景婷皮膚白滑 __,呂頌賢,

呂頌賢上載咗張同太太麥景婷合照,佢呼籲大家多關注有需要嘅人!結婚10年的前亞視藝人呂頌賢和麥景婷,恩愛如昔,兩公婆在今個聖誕節,上載了一張舊照,兩人齊 ...


呂頌賢上載咗張同太太麥景婷合照,佢呼籲大家多關注有需要嘅人!


結婚10年的前亞視藝人呂頌賢和麥景婷,恩愛如昔,兩公婆在今個聖誕節,上載了一張舊照,兩人齊齊在布置得美輪美奐的聖誕樹下,親密合照,並甫文說:「祝大家每年都健康快樂和充滿正能量,在歡樂日子裡(裏)請多多關注身邊有需要的人!」見他們合照,呂頌賢笑容滿面攬實愛妻,麥景婷一面冧樣,非常青春!

而56歲的麥景婷亦上載自拍照,見她精神煥發、皮膚白滑、保養得宜。52歲的呂頌賢就依然帥氣,其實二人婚後一直都關注社會及慈善活動,加上他倆都是茹素者,食得健康,思想又正面,所以不期然散發着愛的能量,感染身邊每一位朋友。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!