掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

【58歲戲骨戴志偉】甜心丈夫氹cool爆老婆笑 但講起TVB就把幾火 __,TVB,曾志偉,

58歲戲骨戴志偉,擅演奸角、反派、負心漢。識佢嘅人都知佢有少少火爆,特別係鬧TVB嘅時候。不過,對住老婆佢永遠都係陰聲細氣勁溫柔。記得戴志偉講過:「依 ...




58歲戲骨戴志偉,擅演奸角、反派、負心漢。識佢嘅人都知佢有少少火爆,特別係鬧TVB嘅時候。不過,對住老婆佢永遠都係陰聲細氣勁溫柔。記得戴志偉講過:「依家生活好優哉悠哉,得閒踢下波,再同老婆拍下拖。」《壹》仔又真係不時見到佢同老婆四圍逛架。佢兩公婆雖然手仔都唔會拖下,但絕對唔會無話題,睇落cool到爆嘅老婆,有時都會被戴志偉嘅說話打動,忍唔住戚一戚嘴角偷笑。

對住老婆,戴志偉係一副甜心先生嘴臉。不過講起服務咗30年嘅TVB,佢就火都嚟!

「TVB係對藝人極之唔尊重!人工更加唔使講啦,佢直情希望你唔好收佢錢,然後貼埋錢俾佢,佢就俾個平台你,佢真係成日以為咁樣囉。」戴志偉亦曾經講:「成日諗辦法壓榨我哋,點減你人工呀,點計你啲騷呀,咁冇意思有次仲同我講:『你今年唔夠騷,你免費做3個月啦,呢3個月公司會幫你谷爆騷佢,咁就可以出返啲爆騷錢俾你。』即係遲3個月出糧啦,我掉轉頭問番佢3個月唔出糧得唔得?佢苦笑囉。」

好彩戴志偉醒目,覺得幫大台打工無保障,所以十幾年前已經開始做保險,而家已經係高級經理。除咗收入好好多,亦無咁辛苦。以前點辛苦法?佢話試過7日7夜無得瞓,仲要三十幾度喺搵一條草嚟遮蔭都無嘅石礦場拍打戲,當時連琴姐(李香琴)都唔肯埋位,仲話:「攞人命咩!」真係攞人命架,事關戴志偉仲話當時有個臨記阿頭中暑不省人事,好彩送院後執返條命。

藝員搵命搏仲要倒貼又不被尊重,希望TVB已經改善呢種情況啦。

鍾意就快D Share啦!