掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

【59歲愈活愈精彩】毛舜筠賣曲奇擸3個影后 完成藍帶似當兵:煮到手掌生滿水泡(足本版) __,毛舜筠,

有些人,五十歲後仍可屢創高峰,像毛舜筠,今年已經59歲,但仍不斷求進步。她說自己是九型人格中的一號仔,朋友都說她追求完美至有強逼地步,但最難得是當事人 ...




有些人,五十歲後仍可屢創高峰,像毛舜筠,今年已經59歲,但仍不斷求進步。她說自己是九型人格中的一號仔,朋友都說她追求完美至有強逼地步,但最難得是當事人不覺是甚麼一回事,只想達到目標,做好每件事。去年她完成法國藍帶學院的廚藝課程取得文憑,風光浪漫背後,她說猶如從軍的訓練,她說:「因為學完之後就係入廚房做廚師,老師係真係會鬧,有少少嘢跌落地下,例如行得快,捧餐毛巾跌咗落地會鬧,但其實有原因嘅,因為其他人踩到跣低就大件事。我係有受打擊,但又覺得幾得意。因為我幾廿歲人,喺呢一行頗受尊重。仲要俾人鬧,最慘係無論你點樣受傷都好,除非你成隻手指斬出嚟,否則無人會望你。我試過成隻手起晒水泡,唔係到完功課沖水嗰一刻,我都唔記得咗。好彩有朋友識得護理,教我浸冰水,我浸咗三個鐘都拎唔到出嚟,因為一離開冰水就好似火燒心咁痛。之後一星期要戴手套上堂。」

自我要求高,毛舜筠出自家品牌曲奇,無論在研製過程、材料、包裝都落足心機,更不會因為成本而退而求其次,連會計師都勸她:「毛小姐,你咁樣無錢賺。」但毛舜筠表示想將高質食物跟大家一起分享,寧願先讓大家試食先,才想賺錢。今次開CONCEPT STORE賣曲奇,另一半都一起參與,兩個追求完美的人走在一起,毛舜筠說經常擦出「火花」,不過都是一次很滿足的經歴,因為一家人互相支持鼓勵,曲奇MM+f,就是毛毛加family家庭的意思。

過去一年,憑電影《黃金花》拿了三個影后,又開了曲奇店,廚藝更獲得認可,生活是愈來愈精彩,不過對幸福又幸運的毛舜筠來說,她還是有進步的空間。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!