網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月11日 星期二

【心臟衰竭執番條命】66歲患糖尿困擾 吳孟達親述:自己辛苦身邊人都辛苦(足本版) __,吳孟達,

66歲嘅「達哥」吳孟達,14年時因病毒感染,攪到心臟衰竭送入ICU搶救,走過鬼門關,自此戒煙戒酒,為健康亦開始減產,大病過後,有傳近年佢亦受糖尿病所困 ...




66歲嘅「達哥」吳孟達,14年時因病毒感染,攪到心臟衰竭送入ICU搶救,走過鬼門關,自此戒煙戒酒,為健康亦開始減產,大病過後,有傳近年佢亦受糖尿病所困。「達哥」亦承認:「我有糖尿病,年幾兩年了,依家主要靠西藥控制住。控制得幾好,去到呢個年紀,三高應該有嘅都將會有,唔應該有的都有,自己小心啲囉!」

以前放縱飲食,今日「達哥」自動波求清淡。「食嘢七成飽,殿粉盡量少食,幾乎夜晚都唔食飯。」原本今年九月他要做心臟起駁器,但幸而在手術前他專研日式瑜珈,早晚花幾十分鐘進行,他說數月來心臟跳動指數回復正常,手術閣置。

「日式瑜珈,要搵張硬硬地嘅床,唔要軟,身體壓住對腳,兩隻腳板反後,每次幾十分鐘,已經好攰好痛架,早上同夜晚都會靜坐。」他說。

眼見身邊朋友受過呢種病折磨,佢話經常提醒自己要節制。「眼見好多行家都真係放縱,明知自己呢樣唔得個樣唔得,都仲要好勝,如飲酒或夜晚應酬,唔去控制,最後就是糖尿引起拚發症好恐佈,切咗隻腳,跟住對眼又盲,最後走咗。」

病,令佢學識修心養性。

「依家都係咁啦生活,求其平平靜靜,乜嘢都食過,樣樣都荒唐過,依家乖乘地。知善而後得定,知道唔啱,知道那條路不對,就願意定性,定而後能靜,靜而後能看,希望食碗安樂茶飯,冇嘢要求。」

講到底,自己有病,最唔想連累家人都辛苦。他續說:「唔係話只有自己辛苦,身邊人都辛苦。好話唔好聽都應該是時候定性。」

身為黃金配角嘅佢,心臟病執番條命後,依家孭住另一個計時炸彈,唔再捱,亦捱唔到,佢選擇半退休。有傳佢客串星爺明年上映嘅《美人魚2》,但達哥話:「好多謝好多謝大家仲記得我,多謝佢,但我是沒有參予過,你都知依家辛苦嘅又唔敢拍,,又要舒服,又要劇本好,又要銀紙多,全世界邊有咁多呢啲老細。咁咪食少啲囉,真係有得做咪做舒服啲,拍下廣告仔或出活動。有半碗安樂茶飯就夠,我要求唔高,已經過咗去,有飯食就算。」

咁達哥,又不愁生活嘅!近年佢主力短炒鋪位,其中13年佢將銅鑼灣道及柴灣嘅鋪,喺短短數月一買一賣,已經賺咗接近二百萬,夠佢飲茶

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!