掃呢頁CODE去手機

2018年12月22日 星期六

【靚到唔似生完兩日】張名雅生6磅半B仔:可能升咗兩cup __,張名雅,

 (張名雅IG影片截圖)
12年港姐冠軍31歲嘅張名雅,喺今年7月宣佈再有喜,日前就喺IG透露準備入產房,仲幫BB改埋名做Milo(新聞連結https://bit.ly/2Bx ...


12年港姐冠軍31歲嘅張名雅,喺今年7月宣佈再有喜,日前就喺IG透露準備入產房,仲幫BB改埋名做Milo(新聞連結 https://bit.ly/2BxO5Cp ),到咗今日,張名雅就喺IG貼咗條片,片中一開始就見到Milo喊咗一陣,然後就開始笑,之後爸爸同哥哥都有好sweet咁陪住BB,當然唔少得有張名雅抱BB嘅片段啦,雖然啱啱生完,但都仲keep得好靚,仲精神到唔似啱啱生完。



張名雅就留言話:「It’s such a blessing and thanks everyone for your wishes. Both baby Milo and I are well! I’m so grateful to have you, my second son, baby Milo. I love you!」除咗貼咗一條片,張名雅仲有喺限時動態話開始谷奶:「開始谷奶了!可能升咗兩cup...lol」



張名雅今日回覆傳媒,佢話:「今日出院喇, Milo重6.5磅,順產,今次冇上次咁痛,好快已經生得,BB真係錫!」唔知哥哥見到細佬又有乜反應呢?佢就話:「哥哥都未夠兩歲,所以唔係好知道原來細佬係一個BB,佢應該以為細佬係我個肚,一講細佬佢就望一望我個肚。但係我個肚又扁咗喎!」張名雅話o依家會專心坐月,遲啲都一樣會工作!





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(張名雅IG影片截圖)  爸爸同哥哥當然好開心咁睇下BB (張名雅IG影片截圖) 爸爸同哥哥當然好開心咁睇下BB (張名雅IG影片截圖)
 嘩,好甜 (張名雅IG影片截圖)

嘩,好甜 (張名雅IG影片截圖)
 張名雅都唔似啱啱生完 (張名雅IG影片截圖)

張名雅都唔似啱啱生完 (張名雅IG影片截圖)
 點少得兩公婆 (張名雅IG影片截圖)

點少得兩公婆 (張名雅IG影片截圖)
 一家四口 (張名雅IG影片截圖)

一家四口 (張名雅IG影片截圖)
 升咗兩cup (張名雅IG影片截圖)

升咗兩cup (張名雅IG影片截圖)

鍾意就快D Share啦!