網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月19日 星期三

謝賢:世紀復合!82歲謝賢認翻撻CoCo:唔會分手 __,謝賢,

忘年戀不死!獨居近億元豪宅的82歲謝賢(四哥)今年7月自爆與細39歲的CoCo分手,回復單身!(相關新聞:https://bit.ly/2T1nlkV ...


忘年戀不死!


獨居近億元豪宅的82歲謝賢(四哥)今年7月自爆與細39歲的CoCo分手,回復單身!(相關新聞: https://bit.ly/2T1nlkV )!之後曾大呻寂寞的他,更自嘲是老人與海,生活枯燥,不過最近有人爆料指四哥跟CoCo復合,並不時到其寓所探望他,不愁寂寞。他接受電話訪問時,問到兩人是否翻撻?他笑言從未分手:「我哋幾時嗌過交,我哋大家係朋友,唔會分手,一直都係好朋友關係。(佢上你屋企做咩?)大家係朋友呀嘛!」

告別老人與海,難怪四哥心情大好,今日他與友人在中環相約high tea時表現風騷,不時談笑風生。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!