網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月31日 星期一

【挑戰耳朵耐力?】樣靚唔一定聲甜 Angelababy除夕騷獨唱被笑狂走音 __,Angelababy,楊穎,

一年容易又除夕,內地大型跨年節目一定唔少得,更請到Angelababy現場演唱大熱歌《123我愛你》。不過對天使外表嘅Angelababy嚟講,唱歌真 ...




一年容易又除夕,內地大型跨年節目一定唔少得,更請到Angelababy現場演唱大熱歌《123我愛你》。不過對天使外表嘅Angelababy嚟講,唱歌真係佢嘅最大挑戰。

Baby獨挑大樑唱晒成首歌,但唔少網民都笑佢係音痴,走音走唔停,搞到baby都唔好意思,立即喺微博話:「祝大家元旦快樂,我返去練歌喇。」唔單只無嬲,仲識得開自己玩笑,真係抵佢受歡迎。

幾個鐘之後,baby又再出po話:「翻睇咗條片幾次,我好似無走音呀,請問邊一part出事?」坦白講,的確唔係唱得好差,把聲亦都算甜,起碼唔係咪嘴造假,已經好難得。

鍾意就快D Share啦!