掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

【鬧市下體現形】同林峯翻撻無望 千語BB暴瘦變紙板人 (足本版) __,千語BB,吳千語,林峯,

有34D魔鬼身材嘅張馨月著得咁鬼密實,睇下千語BB就大方得多!22吋小蠻腰任睇,再加埋呢條貼身legging,下身若隱若現咁,BB究竟受咗咩刺激呀?啱 ...




有34D 魔鬼身材嘅張馨月著得咁鬼密實,睇下千語BB就大方得多!22 吋小蠻腰任睇,再加埋呢條貼身legging ,下身若隱若現咁,BB究竟受咗咩刺激呀?

啱啱過咗廿五歲生日,BB 突然好感性咁打咗篇千字文:「就好像我喜歡你的時候你不喜歡我,你喜歡我的時候我身邊已經有別人了」、「我錯過你了,你也錯過了最好的我了。」言語間BB似對林峯餘情未了!不過想翻摓冇咁易!對於BB嘅千字文,林峯完全不為所動,轉個頭就已經孖住新歡去東京happy!雖然林峯堅決唔食回頭草,BB都仲有個富三代新歡施伯雄stand by。

唔知係咪男友唔得閒陪,呢日千語BB約埋個女仔friend 去做gym 。做完gym ,BB衫都懶得換就落樓。喺中環鬧市,BB上身著住個tube top, 廿二吋纖腰任人睇。仲有呢條蝦肉色貼身褲,行路嗰陣下身現晒形,仲明顯睇到條底褲邊。 唔知BB咁大方,佢新歡Brian會唔會詐型嘅呢?做完運動,梗係要醫下肚千語BB同個friend 行咗入間麵店坐低。唔好睇千語BB瘦削咁喎!佢都好大食,一個人隊晒成碗麵。 有返咁上下食量,但冇見一排,BB明顯又瘦咗一個碼,直情變咗紙板人咁!呢日見佢冇化妝,仲有啲憔悴添!食完嘢,BB發現咗《壹仔》,仲即刻捉住個friend 兜後門鬆人,食飯啫,唔使咁鬼崇喎!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!