掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

【家傭弟婦揸機狂拍扮讀者發料?】 產後張栢芝肚凸凸 飛新加坡疑會BB生父 (足本版) __,張栢芝,

咦⋯⋯咦?睇下栢芝條腿咁纖瘦,點睇都唔似啱啱生完。不過一個轉身,個肚就呃唔到人啦!琴日一早,啱啱生完第三胎嘅栢芝精神奕奕化行妝咁,湊住兩個仔Lucas ...


咦⋯⋯咦?睇下栢芝條腿咁纖瘦,點睇都唔似啱啱生完。不過一個轉身,個肚就呃唔到人琴日一早,啱啱生完第三胎嘅栢芝精神奕奕化行妝咁,湊住兩個仔Lucas ...




咦⋯⋯咦?睇下栢芝條腿咁纖瘦,點睇都唔似啱啱生完。不過一個轉身,個肚就呃唔到人

琴日一早,啱啱生完第三胎嘅栢芝精神奕奕化行妝咁,湊住兩個仔Lucas 同Quintus 現身機場。同行仲有栢芝嘅細佬張豪龍一家三囗。兩家人趁住聖誕前夕,飛去新加坡玩返幾日。

啱啱先坐完月,栢芝唔怕吹風,牛仔熱褲上陣,晒一晒佢條靚腿。對腳就冇水腫,不過個肚就⋯⋯條腰仲明顯粗晒添呀!著住件鬆身風䄛都遮唔住喇!

埋到去Check in counter,全部都要勞動栢芝一個人打點,咁其他人呢?原來都好忙架!因為要幫栢芝影靚相吖嘛!

睇下豪龍個老婆就全程拎住部電話,直擊住栢芝嘅check in 情況。一部機唔夠!仲要叫埋工人姐姐由另一個角度影,唔通要send 返菲律賓俾啲同鄕睇?Check 完 in ,大隊準備入閘,沿路姐姐都冇甩相架!追住繼續影。仲落力過《壹仔》咁喎,今次阿mum 一定加你人工喇!

講返栢芝其實都38歲,算高齡產婦,不過啱啱先生完,狀態都算幾好架!呢日化咗少少,除咗副超,一樣咁省鏡。至於啱啱做咗人阿哥嘅Lucas 同Quintus ,就大個仔咗好多喇!見Lucas 全程跳跳紥,未出發,先興奮喎!

上個月底,栢芝被踢爆秘密生B,直至早幾日透過工作室證實喜訊。不過B仔嘅生父到而家都仲係一個謎,有傳係新加坡富商,又有傳係大居多陸富商孫東海,但栢芝就通通否認喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!