掃呢頁CODE去手機

2018年12月21日 星期五

【活希兒那些年的瘀事】著婚紗出席前度婚禮 唱世紀膠歌成笑柄 __,活希兒,

高達有元祖,𡃁模都有始祖,佢就係活希兒喇。現年36歲嘅活希兒以前撈娛圈時,有過唔少世紀瘀事令人捧腹大笑架。活希兒1998年出道時,同陳 ...




高達有元祖,𡃁模都有始祖,佢就係活希兒喇。現年36歲嘅活希兒以前撈娛圈時,有過唔少世紀瘀事令人捧腹大笑架。

活希兒1998年出道時,同陳曉東拍過廣告,又同謝霆鋒傳過緋聞,更出過碟做過歌手。當年佢只得15歲十分嫩口,點睇都係前途無可限量,不過之後負面新聞太多,最終更憑世紀膠歌《Hello Kitty成為朋友》成為笑柄,事業告終。

十幾年後活希兒澳洲學成歸來,做事務律師成為上等人,但有次竟然著新娘同款婚紗出席前度婚禮,真係世紀大趣事。

哪個年少不輕狂?活希兒今年終於喺泰國蘇梅舉行婚禮,嫁個董事老公,自己亦係投資銀行高層,上等人一個。以前啲瘀嘢,過眼雲煙不值一提啦。

鍾意就快D Share啦!