掃呢頁CODE去手機

2018年12月25日 星期二

【爆相爆片】孖男友買聖誕禮物 沈卓盈自封「聖誕老婆」 __,沈卓盈,爆相爆片,

沈大師同男友Calvin拍拖買聖誕禮物。(讀者提供圖片/Ig圖片)
今日係普天同慶聖誕節。沐浴喺愛河中嘅沈卓盈(沈大師)當然係有節目,佢日前就畀讀者梁先生透過《蘋果》「爆相爆片」,分享咗沈大師孖經營內衣褲出口生意男友C ...


今日係普天同慶聖誕節。



沐浴喺愛河中嘅沈卓盈(沈大師)當然係有節目,佢日前就畀讀者梁先生透過《蘋果》「爆相爆片」,分享咗沈大師孖經營內衣褲出口生意男友Calvin拍拖出巡,兩人喺葵芳一間精品店內選購聖誕禮物。



當日下午,着住小波點連身裙嘅沈大師素顏出動,佢戴上口罩,可能人多太翳焗,相片睇到沈大師拉低口罩唞唞氣,梁先生噚日接受《蘋果》電話訪問時話:「我先見到沈大師,以為佢一個人行,見佢喺度睇聖誕卡,但睇睇吓見到有個男人行近,應該係佢男友,佢哋挨到好埋,隔咗一陣,又各自行開睇嘢,佢哋都逗留咗喺店內好耐。」



沈大師同圈外男友Calvin感情穩定,節日當前,孖咇去買聖誕禮物。沈大師噚晚回覆傳媒時話:「我哋嗰日同媽咪飲完茶,就去咗買聖誕禮物,25號會喺屋企開party。」咁喺邊個人嘅屋企開party?沈大師答:「一個好溫暖嘅屋企。」係男友Calvin屋企定自己香閨?沈大師再避答:「一個開心嘅屋企囉。」始終冇正面回答。沈大師續話:「到時大家姐、姨甥女都會嚟,人大個咗,好想多啲時間陪屋企人。」



沈大師濕平嗰日,原來滿載而歸,佢話:「買咗十幾份禮物,拎到手都軟,我屋企人全部有份。」問到沈大師送乜嘢畀男友?佢話:「冇喎,我哋協商咗,唔使送畀大家,如果佢預備咗畀我,我冇所謂。」而乖巧嘅沈大師連男友Calvin父母都準備好禮物,認真細心。



童話世界裏面,負責送禮物係聖誕老人,沈大師就笑言自己係「聖誕老婆」,唔通恨做人妻?佢即改口話:「我做聖誕老婆婆呀!」佢咁靚女,點都冇資格做老婆婆喇。沈大師成功融入男友家中,到底係咪有計劃明年出嫁?沈大師甜笑:「希望喇,隨緣。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



【編輯推介】



【台獨樂團】入境處終回覆指要有「香港境內不存在技能」 阿詩:真係好得意

http://bit.ly/2LwI7q2



【台獨樂團】閃靈自嘲冇特異功能 團長Doris:千百個理由怎麼選這個?

http://bit.ly/2GDxbrV



【劉愷威楊冪離婚 】劉丹首回應稱繼續湊孫女小糯米:尊重佢哋決定

http://bit.ly/2QQvfRw



【200人到賀】桐谷美玲披喱士婚紗嫁三浦翔平 酒店辦婚宴群星到賀

http://bit.ly/2PZWeo9



【韓流】唔受仇日風波影響 TWICE被日迷選為最喜愛藝人

http://bit.ly/2EJ7VxC



沈大師同男友Calvin拍拖買聖誕禮物。(讀者提供圖片/Ig圖片) 沈大師同男友Calvin一齊揀聖誕卡,有商有量。(讀者提供圖片) 沈大師同男友Calvin一齊揀聖誕卡,有商有量。(讀者提供圖片)
讀者話佢哋兩人揀咗好耐。(讀者提供圖片)

讀者話佢哋兩人揀咗好耐。(讀者提供圖片)
沈大師拉低口罩即被認出。(讀者提供圖片)

沈大師拉低口罩即被認出。(讀者提供圖片)
沈大師着過同一條波點裙影相貼Ig。(Ig圖片)

沈大師着過同一條波點裙影相貼Ig。(Ig圖片)

鍾意就快D Share啦!