掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

【唔係廢中】首次擔正新戲演同志 麥子樂︰原來我係可以做到 __,麥子樂,

攝影︰沈健程
經常出現在電視劇、電影中的麥子樂,多數是演配角、閒角,但他仍默默耕耘去演繹每一個角色,是作為演員的堅持。由無綫藝員訓練班起步,直到2012年離開,當時 ...


經常出現在電視劇、電影中的麥子樂,多數是演配角、閒角,但他仍默默耕耘去演繹每一個角色,是作為演員的堅持。由無綫藝員訓練班起步,直到2012年離開,當時還有半年便做夠十年可以攞金牌。



大樹好遮蔭,卻一直沒機會。難得天生一副孩子臉,這幾年往外闖拍短片、拍大學生習作、拍電影,得來的機會,比以前更珍惜,「以前懶醒,點知出到去世界好唔同,如果我呢部做得唔好,可能冇下次。」



從電視轉戰電影的麥子樂,最近主演同志電影《看見你便想念你》,首嘗擔正的滋味,「當初有機會演,冇考慮咁多,做演員乜都要試。」麥子樂二話不說便接下電影,本身是異性戀的他,如何演繹同性戀?他說︰「唔一定要娘娘腔,本身自己都有好多同性朋友,從佢哋身上了解,有咗呢啲經驗容易入戲。」問他會否擔心被定型?他說︰「冇咁諗,但如果被定型,咁我都算係成功。」



戲中他演一名有女友的男生,卻忘不了讀書時喜歡的男同學,當中不乏男男或男女親熱戲,他坦言拍之前跟男對手李駿碩並不認識,「我哋拍之前先識,導演一路順住咁拍落去,到同男仔個場戲,感覺都湧出嚟,原來我係可以做到,拍完都好開心。」



今年38歲的麥子樂,近年經常與年輕一代走在一起,不論拍戲或是討論,麥子樂坦言跟年青一輩相處或合作,獲益良多,「我好怕自己係『廢中』,奈何自己到咗呢個歲數。其實同大學生、年青一代相處,聽吓佢哋意見交流下,我最怕人哋形容我係『老屎忽』。」



回想在電視台的日子,麥子樂坦言曾浪費時間,「頭3、4年,後生仔以為自己實得,自以為是。」在大台的九年半日子,他只感受到在溫室中成長,「可能係溫室太保護,你係會有工開,總會有角色或主持畀你做。」他曾被幕後指罵不夠專注,「人哋話你一定有原因,要自我檢討。」後來他醒悟,「今日唔知聽日事,唔係排隊就輪到你,我係想演戲,而唔係嚟撈份工,漸漸覺得自己唔夠,好似演到膩咗。」



離開大台後,麥子樂試過冇人搵的日子,令他有所領悟,「所以要珍惜每個機會,不論做人做事都要專注去做。」那時麥子樂接觸很多大學生,更參與他們的短片、習作,「佢哋好有火,亦因為咁接觸多咗幕後工作,諗橋度故仔,自己想創作一個劇本,係我人生嘅目標。」



採訪︰羅婉玲

攝錄︰馮嘉銘

場地︰The Stadium



【編輯推介】



【真係入五強】古天樂撼贏謝霆鋒 同陳奕迅爭做我最喜愛的男歌手

https://bit.ly/2BJLWEZ



【真係咁似?】「杜生許生」又一單 吳國敬被認錯係關楚耀

https://bit.ly/2BHfDGK



【反對填海】睇見農地變垃圾堆 鍾楚紅:政府應補貼農民種有機菜

https://bit.ly/2rdIpbZ



【冇事就好!】被「o氹」入院通波仔 盧海鵬:做完都唔知做咗

https://bit.ly/2PbWwIb



【韓流】債主稱被威脅 Rain發聲明斥講大話:會提供錄音內容

https://bit.ly/2U1Kxk4





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影︰沈健程 麥子樂坦言珍惜每個演出機會。 麥子樂坦言珍惜每個演出機會。
自言不想做「廢中」。

自言不想做「廢中」。
離開大台後,經歷過高高低低。

離開大台後,經歷過高高低低。
麥子樂在新戲演同志,與對手有咀嘴戲。(劇照)

麥子樂在新戲演同志,與對手有咀嘴戲。(劇照)
戲中的他原有女友,卻發現自己喜歡男仔。(劇照)

戲中的他原有女友,卻發現自己喜歡男仔。(劇照)
麥子樂和李駿碩,在戲中演繹同性戀。(劇照)

麥子樂和李駿碩,在戲中演繹同性戀。(劇照)

鍾意就快D Share啦!