掃呢頁CODE去手機

2018年12月15日 星期六

【幸福早在身邊】張國榮做媒人傳足幾十年 毛舜筠:我真係好嬲 __,張國榮,毛舜筠,

哥哥是毛姐的初戀,區丁平是她的最愛。(攝影:沈健程)
59歲毛舜筠人生步向黃昏,但生命卻越活越精彩,去年成為了藍帶廚師,今年憑《黃金花》奪金像影后,上星期榮升老闆娘在灣仔開設曲奇餅店,這間餅店是她和美指老 ...


59歲毛舜筠人生步向黃昏,但生命卻越活越精彩,去年成為了藍帶廚師,今年憑《黃金花》奪金像影后,上星期榮升老闆娘在灣仔開設曲奇餅店,這間餅店是她和美指老公區丁平(Tony)的心血結晶。

相關新聞:【九型人格】讀藍帶廚師激瘦10磅 毛舜筠落足靚料整曲奇



區丁平是毛姐的第三任老公,毛姐的感情世界經歷過滄海桑田,17歲花樣年華的她跟張國榮(哥哥)有一段puppy love,當年20歲的哥哥向毛姐求婚被拒;毛姐於21歲嫁給首任老公文舒揚,婚姻維持3年;29歲嫁給第二任老公蔣家駿,婚姻維持5年;35歲跟區丁平閃婚,其實兩人相識多年,原來幸福早已在身邊!



日前毛姐在灣仔接受《蘋果》專訪,談到一直有傳當年是哥哥介紹兩人認識,毛姐好氣又好笑:「梗係唔係啦,其實呢個謠傳傳咗幾十年,我真係好嬲,不過我懶得去澄清,嚴格嚟講,穿紅線嘅人係梁太(梁李少霞),但佢又唔係介紹人,因為我哋識咗好耐,大班朋友成日去梁太屋企聚會,我哋根本唔需要人介紹,已經識咗幾十年,喺同一張枱食飯唔知幾多次,只不過係梁太見到我哋都single,曾經約我哋食飯,就係咁之嘛,食吓食吓就開始拍拖,同哥哥完全無關,哥哥只不過喺我結婚時有出現,同埋佢知我同Tony拍拖時,佢話:『正喎!』就係咁唧,戥我哋開心。」



愛情可以改變一個女人,曾經十指不沾陽春水的毛姐,為了區丁平甘心做「煮」婦。「因為我以前成日都拍戲,人哋問我識唔識煮嘢,因為我唔識,但話畀人聽唔識好似好低威,所以我話:『我做大事㗎,哈哈!』而同Tony結婚之後,佢唔鍾意出街食飯,佢要食住家飯,但我唔識煮,咁點算呢,問老友梁李少霞,佢煮得好好,佢每日教我一個餸,教教吓將《方太與我》送晒畀我,自己一日煮兩個餸,一路加落去,到o依家入廚24年,如果唔使開工,每餐都係我煮。」



結婚24年,毛姐和老公的感情如細水長流:「o依家升華到唔同level,好似兩嚿好多棱角嘅石,經過24年磨合,完全了解同適應,好似睡衣同拖鞋咁,好舒服,好知道佢性格係點,如果明知道會辣着就唔講,佢最鍾意食,所以成日都整嘢畀佢食。」



愛上烹飪後,毛姐發覺煮餸跟做戲的滿足感很相似:「不斷聽到有人話我知:『《家有喜事》睇咗幾十次,好鍾意,連對白都完全識背。』我好開心,煮餸一樣,當你煮出嚟之後,見到食嘅人鍾意,某程度上滿足感仲大過做戲,因為做戲只係扮演一個角色,有其他人分工合作,但煮餸由買料到煮,所有嘢全部都係我一個人做。見到鍾意嘅人、屋企人、朋友食得開心,好enjoy!」



入行40幾年,毛姐由電視台拍劇捱起,今年才首嘗影后滋味,其間歷盡辛酸:「其實電視台嘅日子都辛苦同難捱,晨昏顛倒,好多角色唔到你揀,有啲角色唔係好想做,譬如性格唔連貫,夾硬做,電視劇慘在有幾個導演,甚至乎有好多個編劇,拍攝時間好長,瞓都唔夠,唔好話再去研究點解角色唔連貫,亦好難搵邊一個去傾,好多時出現呢啲問題,所以係難嘅,不過,亦可以咁講,因為經歷咗40幾年演藝生涯,冇乜嘢係我未見過。」



撰文:余燕儀

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊、葉君海

場地:Mustard Seed Co-working space



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



哥哥是毛姐的初戀,區丁平是她的最愛。(攝影:沈健程) 毛姐為區丁平甘心做「煮」婦 毛姐為區丁平甘心做「煮」婦
 毛姐跟區丁平結婚24年,好似睡衣跟拖鞋。

毛姐跟區丁平結婚24年,好似睡衣跟拖鞋。
 毛姐提起家人就甜笑

毛姐提起家人就甜笑
 毛姐由電視台捱起,今年終嚐影后滋味。

毛姐由電視台捱起,今年終嚐影后滋味。
 毛姐一家四口幸福滿瀉

毛姐一家四口幸福滿瀉

鍾意就快D Share啦!