掃呢頁CODE去手機

2018年12月19日 星期三

張栢芝:啱啱坐完月!栢芝為仔仔出關去聖誕旅行 __,張栢芝,

嘩,咁快就出埠!藝人張栢芝前日(17日)承認上月已誕下第三胎,剛剛坐完月嘅佢仲公開細仔乳名叫「小王子」,不過佢仍未有公開誰是BB父親。不過東網就收到讀 ...


嘩,咁快就出埠!


藝人張栢芝前日(17日)承認上月已誕下第三胎,剛剛坐完月嘅佢仲公開細仔乳名叫「小王子」,不過佢仍未有公開誰是BB父親。不過東網就收到讀者爆料,指今早在香港機場偶遇栢芝一家人,估唔到栢芝一出得關就第一時間帶埋大仔Lucas同二仔Quintus出埠旅行,趁有聖誕假期齊齊去玩,非常疼錫仔仔,而其弟張豪龍一家三口亦有同行。

佢哋一行多人現身機場,一身橙衫打扮嘅栢芝短打上陣,無懼入風照樣晒腿,型格打扮非常吸睛,引得機場人員都要捉實佢合照。讀者續指眾人最後步行至飛往新加坡的櫃位,不過就全程未見「小王子」蹤影,唔知栢芝會唔會係想保護「小王子」免曝光,所以細仔由第二個閘過關?

雖然今次栢芝帶埋仔仔一齊飛新加坡,不過佢昨日就透過工作室否認BB爸爸係外界盛傳嘅新加坡65歲商人及內地商人孫東海。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!