網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

筱靖心痛B女命苦 __,筱靖,

筱靖
筱靖心痛B女命苦身為小魚契姨媽的筱靖,以最正面和積極態度面對,她說:「我係契姨媽,由最初知道有事,去好多地方搵方法改變,到依家接受現實,面對治療。Un ...


筱靖心痛B女命苦

身為小魚契姨媽的筱靖,以最正面和積極態度面對,她說:「我係契姨媽,由最初知道有事,去好多地方搵方法改變,到依家接受現實,面對治療。Uny學緊語言治療,希望以後可以教小魚讀書寫字,因為佢嘅問題唔係做完手術就好得番,係漫漫長路,一輩子嘅事,我哋都希望BB將來可以幸福。今個月19號小魚就2歲生日,我哋會搞Party,希望佢感受到好多人錫佢!」

而Uny的形象指導許嘉浩,稱會為她多接工作幫補女兒醫療費:「因為Uny依家全職讀書,要同佢返學時間協調。(BB要好多錢醫病?)係,所以要不斷幫佢接Job幫補!」






鍾意就快D Share啦!