掃呢頁CODE去手機

2018年12月12日 星期三

洪永城:秘撻冰女梁諾妍!洪永城風騷接受恭喜 __,洪永城,

一講起女友,Tony就開心到震。藝人洪永城(Tony)被東網踢爆秘撻模特兒兼長跑教練梁諾妍,他現身活動時,問到是否公開拍拖,他默認:「了解中,畀啲空間 ...


一講起女友,Tony就開心到震。


藝人洪永城(Tony)被東網踢爆秘撻模特兒兼長跑教練梁諾妍,他現身活動時,問到是否公開拍拖,他默認:「了解中,畀啲空間。了解咗幾個月都順利,不過畀記者影到之後有少少阻滯,佢有啲慌張,有少少嚇親。」

他坦言是開心事,問到女友是否在他家中過夜,他避談:「了解中,畀啲空間。(新聞見報後有冇聯絡?)有傾番,怕嚇親佢,你哋唔好嚇走佢。(好難得遇到好女仔?)佢係好女仔。(邊方面吸引你?)好多方面,太多優點,要講都講一、兩個鐘,都有好多朋友恭喜我。(前女友唐詩詠都有恭喜你。)係咩,多謝。(多唔多朋友知?)唔係好多人知,都係了解中,唔係周圍同人講,傳媒太神通廣大冇辦法。」

而梁諾妍今日下午於社交網上載一張相片,留言表示天氣寒冷、會傷身到尖叫!未知是否向Tony隔空撒嬌、求抱抱取暖呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!