網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月9日 星期日

「長腿叔叔」資助澳洲讀大學公屋亞姐梁雪瑤 不死選美夢 __,亞姐,亞洲小姐,梁雪瑤,選美,

基層家庭出身的梁雪瑤,因獲「長腿叔叔」支持,才能完成學業,更透露對方不用她還錢。
基層家庭出身的梁雪瑤,因獲「長腿叔叔」支持,才能完成學業,更透露對方不用她還錢。【娛樂人物】著名動畫《長腿叔叔》的女主角獲神秘富商「長腿叔叔」資助,才 ...


【娛樂人物】著名動畫《長腿叔叔》的女主角獲神秘富商「長腿叔叔」資助,才得以完成學業。亞姐香港賽區冠軍梁雪瑤一家六口住在同一公屋單位,因為遇上了她的「長腿叔叔」,順利在澳洲留學。曾兩度落選港姐的梁雪瑤,日前接受《蘋果》訪問,坦言不惜放棄工作選美,不過她覺得為逐夢仍然值得:「我以前係肥妹仔,但都多人讚靚,個個叫我去選美。」

採訪:嵐山、張俊銘

攝影:沈健程

相關新聞:【騎呢亞姐】靠花邊新聞撼港姐

亞視重生舉辦的新一屆《亞洲小姐競選》將於本月15日舉行總決賽,早前舉辦香港區決賽,由現年25歲的梁雪瑤(Sheryl)當選冠軍。出身基層家庭的公屋亞姐Sheryl日前接受《蘋果》專訪,自揭曾接受資助,才能順利大學畢業,但現在卻放棄考建築師的機會,選美追夢。

自幼發憤讀書的Sheryl,在香港城市大學建築系修讀兩年後,因需要去澳洲留學一年,險令她未能畢業。皆因Sheryl家貧,一家六口包括父母、弟妹及嫲嫲俱住在同一公屋單位,去澳洲一年的22萬元學費,家庭實在負責不起。Sheryl說:「好感恩,爸爸有一位朋友,係好好嘅uncle,願意支持我去外國讀書,幫我畀學費,就好似『長腿叔叔』一樣。」Sheryl表示這位好心人更不望回報:「因為uncle本身都富裕,唔需要我還錢,當係捐款,好似幫助山區兒童咁,但我都會盡力回報還錢嘅。」



梁雪瑤(右二)勝出早前亞姐香港賽區,下周六將參加亞姐總決賽。資料圖片 梁雪瑤(右二)勝出早前亞姐香港賽區,下周六將參加亞姐總決賽。資料圖片
梁雪瑤在澳洲畢業時,全家也有到澳洲觀禮。

梁雪瑤在澳洲畢業時,全家也有到澳洲觀禮。

兩度落選港姐

回港後,Sheryl從事設計工作,月入近二萬元,但她工作一年後毅然辭職去選美,可惜連續兩年參選港姐,皆鎩羽而歸。Sheryl坦言選港姐是兒時夢想:「細個會同細佬妹扮選港姐,我以前係肥妹仔,但都多人讚靚,個個叫我去選美,去年仲做足準備,箍牙同減肥瘦面。」兩度落選港姐,Sheryl亦難掩失望之情:「冇喊,只係匿埋幾日。」其實Sheryl原本只要繼續考建築師牌,就可望有4萬月薪,家人對她有微言,令Sheryl更添壓力。

天無絕人之路,Sheryl轉戰亞姐,更一擊即中成為香港賽區冠軍,雖然亞視復活後,仍不時傳出裁員消息,Sheryl表示對亞視有信心:「以前嘅亞視畀咗啲唔好印象大家,但重整革新後,又未聽過拖糧,我就定期有糧出。」Sheryl的堅持亦令家人改觀:「人工OK,維持到生活,可以畀家用。屋企人都開始支持我,有睇我比賽,又整嘢畀我食。」

相關新聞:【再接再厲】袁偉豪港男奪冠上位



梁雪瑤身材、樣貌平平,當選時被指是「爆大冷」。資料圖片

梁雪瑤身材、樣貌平平,當選時被指是「爆大冷」。資料圖片
陳豪曾到過梁雪瑤屋企拍廣告,她大讚對方冇架子。

陳豪曾到過梁雪瑤屋企拍廣告,她大讚對方冇架子。

冷理網上負評

對於網上很多負評,指今屆亞姐質素差,部份更針對Sheryl。她淡然地說:「覺得唔緊要,佢哋唔係睇事實全部,嚟緊畀大家了解我多啲,會對我改觀。」問Sheryl有沒有男朋友,她坦承:「有嘅,佢係內地人,大家喺澳洲讀書嘅時候認識,拍咗拖三年。」他是富二代嗎?換來Sheryl嫣然一笑:「佢嘅私人嘢唔講咁多,我哋每日都會視像,無論我參選港姐或亞姐,佢都好支持。」

採訪:嵐山、張俊銘

攝影:沈健程

場地:El Born(Causeway Bay)



已為亞視藝員的梁雪瑤對公司非常有信心。

已為亞視藝員的梁雪瑤對公司非常有信心。
梁雪瑤小時候臉圓圓,非常可愛。

梁雪瑤小時候臉圓圓,非常可愛。

鍾意就快D Share啦!