網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月9日 星期日

【人妻大解放】田蕊妮半裸露半球:以前驚老,現覺得愈多經歷愈靚(足本版) __,田蕊妮,

雖然做咗人妻咁多年,但係41歲嘅田蕊妮一直冇乜師奶味,今年做內衣代言人,仲谷胸上陣,索呀!不過以前佢仲大膽,大露背、半裸示人,杜汶澤御准俾佢露半球,好 ...




雖然做咗人妻咁多年,但係41歲嘅田蕊妮一直冇乜師奶味,今年做內衣代言人,仲谷胸上陣,索呀!

不過以前佢仲大膽,大露背、半裸示人,杜汶澤御准俾佢露半球,好wild!

佢向來keep得好,以前時不時都會晒下身材,加上白滑皮膚,的確飲得杯落。

今年41歲,佢身材都冇走樣,而且仲多咗馬甲線,認真利害。

佢話近年上咗做運動癮,如果因為工作而好多日冇做運動,就會覺得個人好攰,周身唔聚財,寧願捱眼瞓都要去跑半個鐘出身汗,個人反而精神得多。平日亦會做器械,同埋約老公行山,所以愈來愈弗,仲有腹肌添呀!

佢話20歲嗰陣,自己係「細路女扮大人」;30歲嗰陣,自己裏面仍然好空虛;但由舊年步入40歲開始,佢就好清楚自己嘅定位。以前佢好驚老,依家反而覺得愈多經歷,個人愈靚,係活得最精采、最自在嘅階段。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!