網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月17日 星期一

馬德鐘李佳芯首奪視帝后 __,李佳芯,馬德鐘,

馬德鐘與李佳芯奪得「最佳男、女主角」,喜形於色。
馬德鐘李佳芯首奪視帝后新一屆視帝視后昨晚出爐,「救護總隊目」馬德鐘揮低勁敵張衞健及袁偉豪首次贏得視帝!李佳芯憑扮演「新手媽媽」首度封后,力壓大熱黃智雯 ...


馬德鐘李佳芯首奪視帝后

新一屆視帝視后昨晚出爐,「救護總隊目」馬德鐘揮低勁敵張衞健及袁偉豪首次贏得視帝!李佳芯憑扮演「新手媽媽」首度封后,力壓大熱黃智雯!至於馬國明及陳煒則分別奪得「最受歡迎電視男、女角色」。

無綫《萬千星輝頒獎典禮2018》昨晚在將軍澳電視城舉行,視帝視后之爭堪稱大混戰,袁偉豪早前成為新加坡及馬來西亞雙料視帝,但前輩馬德鐘、張衞健均被睇好,王浩信及馬國明亦有大批Fans!視后被視為星馬雙料視后黃智雯與陳煒、李佳芯(Ali)之爭,絕對勢均力敵!

最終由現年50歲的馬德鐘憑口碑甚佳的《跳躍生命線》首度榮升視帝,1993年已加入無綫的他曾16次提名視帝,終於得獎,他在台上說:「冇諗過!好開心!多謝所有支持我嘅觀眾同傳媒朋友,多謝我家人,相信上天嘅爸爸會睇到,媽咪喺電視旁邊唔好喊得咁犀利,多謝我太太照顧得我好好,仲有個仔畀好多快樂我。」而多次跟視帝擦身而過的44歲馬國明未能再上一級,但憑《宮心計2深宮計》將軍「任三恕」一角贏得「最受歡迎電視男角色」,已不止一次獲此獎。宣布賽果時,他繼續招牌天然呆,表現難以置信:「唔使畀紙巾我,我唔係代言人,我真係唔知點解攞獎,惟有多謝套劇同埋錫我嘅團隊,都要多謝高層,今晚真係好大嘅Surprise。」

李佳芯
  • 李佳芯
陳煒與馬國明演的角色,最受觀眾歡迎。

  • 陳煒與馬國明演的角色,最受觀眾歡迎。
馬國明

  • 馬國明

陳煒掃角色獎喜極而泣

36歲上位花旦李佳芯在《BB來了》中的「唐恬兒」演活新手媽媽苦與樂,贏得民心,助她首度榮登無綫視后!她表現尚算鎮定,在台上多謝一眾高層、家人、監製及劇集中演她BB的幾位小朋友:「我唔係贏在起跑線,唔知有庇蔭嘅感覺係點,我只係一舊飯,只係做好眼前角色,要成功只可以靠自己,我朋友唔多,但每次拍劇都識到好朋友,多謝你哋!我唔係好叻,希望大家畀我繼續進步,會有更好嘅Ali!」

何廣沛與馮盈盈攞獎,一個有朱晨麗送抱,一個就呆咗!

  • 何廣沛與馮盈盈攞獎,一個有朱晨麗送抱,一個就呆咗!
何廣沛

  • 何廣沛

「最受歡迎電視女角色」方面,45歲陳煒憑《宮心計2深宮計》奸角「太平公主」得獎,她得知賽果後激動落淚:「多謝TVB喺我人生低谷時簽咗我!」又表示多得TVB安排她拍攝飲食節目,令她更入屋吸納師奶Fans,並感謝高層、《宮》劇監製梅小青及觀眾。

而憑《大帥哥》提名的張衞健失落視帝,因劇集播出距離頒獎禮只得兩星期,未夠時間造勢,據知其票數未能打入三甲,而他昨晚因事未能到場,賽前他回覆本報,對得失處之泰然:「一切都是天主最好的安排。」

《跳躍生命線》贏盡口碑,一眾演員上台領獎。

  • 《跳躍生命線》贏盡口碑,一眾演員上台領獎。

  • 放大圖片

馮盈盈攞「飛躍」呆咗

「飛躍進步男、女藝員」分別由何廣沛和馮盈盈奪得,與何廣沛在《跳》劇合作的馬德鐘知道對方攞獎時,即企起身鼓掌,而緋聞女友朱晨麗(朱朱)亦上前擁抱,不過,他在台上講感言時並未有多謝朱朱:「好感恩,好幸運遇到好多好劇本同唔同角色,亦多謝公司安排好多前輩畀我偷師,如馬德鐘、陳展鵬、王浩信等,會視你哋為榜樣,朝住你哋作為目標,亦要多謝Fans嘅支持!」至於有「貼地港姐」之稱的馮盈盈,當聽到自己得獎時,未敢相信般表現發呆,旁邊拍掌恭喜她才回神過來上台攞獎,她在台上說:「冇諗講咩,只係諗住頒完獎就去洗手間!多謝公司願意畀獎我,自己其實覺得未夠班,你哋真係好大膽!」感言內容果然夠貼地。此外,「最佳劇集」由《跳躍生命線》奪得,成為昨晚大贏家,而「新加坡及馬來西亞最喜愛劇集」則是《三個女人一個「因」》。






鍾意就快D Share啦!