網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月29日 星期六

楊冪:劉愷威溫馨抱女行街 楊冪嗌好好走下去 __,劉愷威,楊冪,

楊冪與劉愷威承諾以親人嘅身份共同照顧撫養孩子。藝人楊冪與劉愷威日前宣布已於今年離婚,結束近5年嘅婚姻關係,並承諾以親人嘅身份共同照顧撫養孩子。昨日楊冪 ...


楊冪與劉愷威承諾以親人嘅身份共同照顧撫養孩子。


藝人楊冪與劉愷威日前宣布已於今年離婚,結束近5年嘅婚姻關係,並承諾以親人嘅身份共同照顧撫養孩子。昨日楊冪自離婚後首次公開現身活動,佢表示:「我覺得好演員的路還長,我會慢慢好好地走下去。」

另一邊廂,昨日網上亦瘋傳劉愷威帶住女兒小糯米同媽咪出街嘅片段,有網民聲稱喺香港某商場撞到劉愷威,相中劉愷威戴住口罩,打扮低調,手中仲抱住小糯米,小糯米好奇四圍望,非常精靈!而劉母就默默跟喺兩人背後,三人行畫面溫馨。不過,相中其他路人着上短袖,有外界就質疑呢批係舊相。

根據內地傳媒,以楊冪為首嘅公司嘉行傳媒對此澄清指片段係一年幾之前拍下嘅,同時工作人員亦表示:「令人感到無奈和氣憤的是,有心人士此時傳播一年多前的視頻,把孩子推到輿論的風口浪尖。我們誠懇地再次請求大家,尊重兩人的選擇,不要打擾孩子和雙方家人,還孩子一個健康平靜的成長空間。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!