網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月8日 星期六

女神男神:【有片】莎賓娜抹晒整容樣 網友又戀愛了 __,女神,整容,莎賓娜,

莎賓娜依然超靚。(互聯網)哈薩克排球女神莎賓娜曾經畀人話佢整容,但有網民搵番佢今年比賽嘅片段,其實佢淡妝嘅時候清純依舊,仲係有個冧死人無辜樣,難怪網友 ...


莎賓娜依然超靚。(互聯網)


哈薩克排球女神莎賓娜曾經畀人話佢整容,但有網民搵番佢今年比賽嘅片段,其實佢淡妝嘅時候清純依舊,仲係有個冧死人無辜樣,難怪網友話,睇完莎賓娜淡妝又戀愛了!

無可否認,莎賓娜Instagram入面嘅相,有種清純不再嘅感覺,濃妝同厚唇同佢以往嘅形象唔多夾,不過今年5月佢代表哈薩克球會Almaty VC去越南比賽,打波時佢冇化濃妝反而仲靚,每個眼神同動作都充滿電力,最後仲獲選為賽事最受歡迎球員。如果大家鍾意莎賓娜,就真係要睇片睇清楚,平時佢可能係化妝出事咋!

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!