掃呢頁CODE去手機

2018年12月1日 星期六

【對細佬說一句話】周潤發照顧家人無微不至 玲姐:我想講無言感激 __,周潤發,

發哥好錫屋企人,同家姐周聰玲感情好好(資料圖片)
周潤發(發哥)家姐周聰玲日前接受港台《舊日的足跡》節目主持車淑梅訪問,分享同發哥嘅姐弟情。玲姐經常會同朋友提起呢位令佢覺得非常自豪嘅細佬,除咗因為發哥 ...


周潤發(發哥)家姐周聰玲日前接受港台《舊日的足跡》節目主持車淑梅訪問,分享同發哥嘅姐弟情。玲姐經常會同朋友提起呢位令佢覺得非常自豪嘅細佬,除咗因為發哥憑努力成為一位國際巨星,光宗耀祖之外,仲係一個非常顧家、照顧家人、人品好、性格隨和嘅人。



玲姐話:「南丫島呢啲窮鄉僻壤出咗個國際巨星,我當然好開心,佢光宗耀祖。能衝出香港發展亦都係佢個人嘅努力,能夠去到荷李活,數埋香港冇幾多人。佢全世界嘅獎項都有,錢又有,今時今日仲攞埋四個字『反璞歸真』,要生活簡單並唔簡單,平凡中見不平凡,呢啲叫做超然、逍遙自在,佢昇華到活出咗般若智慧。」



蜻蜓攝影師玲姐本身亦過得好簡樸,佢仲話唔會因為有個巨星細佬而有壓力,因為每個人都有自己嘅生活方式。為影相經常周山跑嘅玲姐,同發哥都係攝影發燒友,發哥晨早五點就會起身,試過去大帽山影晨光第一線,近年就愛上跑山,好多市民都以山頭野生捕獲發哥兼自拍為目標,玲姐笑話因為發哥手夠長,最鍾意同大家自拍:「發哥仲話戲迷係佢嘅米飯班主,所以會視佢哋如家人一樣打成一片。」



發哥重親情,對於發哥為佢置業,玲姐坦言心中有一句說話好想對細佬講:「我想講無言感激,一個親人照顧得自己咁好係一種福氣,好感恩。每個星期屋企人都會出嚟食飯、飲茶,都係由佢召集兼買單。對於佢人生中遇到嘅唔如意事,我唔會出聲,甚至唔會打電話畀佢,因為佢身邊有好多顧問、精英、高人,我畀佢安靜已經足夠。」



玲姐大發哥八歲,但兩姐弟好投契,又鍾意講笑,玲姐自爆有次用咗《Happy Birthday》首歌做電話鈴聲,點知發哥一聽到就叫佢唔好再用,因為有啲場合唔方便,例如有人喺靈堂三鞠躬,電話突然唱生日歌實畀人炳。



發哥講過將來百年歸老會將所有身家捐晒出去,玲姐亦都好贊成,佢認為能夠做善事,令更多人受惠係福報,好似諾貝爾一樣,呢種博愛精神係永垂不朽,佢話:「有錢要回饋社會,一個人叻有咩用,世界係應該共融。我今年71歲,媽媽都已經97歲,我再冇咩特別追求,因為精英向前衝,耆英退一步海闊天空,我只希望能日日好時光,快樂又健康。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



發哥好錫屋企人,同家姐周聰玲感情好好(資料圖片) 玲姐接受車淑訪問 玲姐接受車淑訪問
玲姐笑發哥鍾意自拍,因為手長。(資料圖片)

玲姐笑發哥鍾意自拍,因為手長。(資料圖片)
發哥熱愛攝影,兩姊弟興趣相近。(資料圖片)

發哥熱愛攝影,兩姊弟興趣相近。(資料圖片)
玲姐間中會出席發哥嘅活動(資料圖片)

玲姐間中會出席發哥嘅活動(資料圖片)
玲姐曾經做過報館攝影師,採訪過發哥。(資料圖片)

玲姐曾經做過報館攝影師,採訪過發哥。(資料圖片)
發哥每星期都會召集一家人食飯(資料圖片)

發哥每星期都會召集一家人食飯(資料圖片)
發哥同發媽去街都拖住手,望住都覺得溫馨(資料圖片)

發哥同發媽去街都拖住手,望住都覺得溫馨(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!