網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月17日 星期一

【派餅報喜】傳為新加坡富豪產子 張栢芝首開腔:小王子滿月了 __,張栢芝,

(左:資料圖片/右微博圖片)
現年38歲的張栢芝,06年跟謝霆鋒結婚,兩年後爆出「艷照風波」,當時已誕下長子謝振軒(Lucas)的她,在霆鋒陪伴下度過最艱難日子,栢芝10年更再誕次 ...


現年38歲的張栢芝,06年跟謝霆鋒結婚,兩年後爆出「艷照風波」,當時已誕下長子謝振軒(Lucas)的她,在霆鋒陪伴下度過最艱難日子,栢芝10年更再誕次子謝振南(Quintus),可惜二人11年終於離婚收場,結束短暫五年婚姻,霆鋒14年更與舊愛王菲世紀復合。離婚後的栢芝母兼父職,仆心仆命照顧一對寶貝仔,就連前老爺奶奶謝賢和狄波拉,都不止一次大讚她照顧一對孫兒十分好,教得兩人相當有禮貌。

相關新聞:【兩個囝囝做哥哥】前妻栢芝誕「小王子」 霆鋒:沒有回應



上月底,突然傳出張栢芝已經喺養和醫院生咗第三子,據《蘋果》消息指,BB爸爸係新加坡富豪。(相關新聞: http://bit.ly/2KGRIKt )《蘋果》當時仲喺醫院外發現栢芝媽咪現身,不過當記者上前詢問,栢芝媽咪即以手上嘅紙掩面,再慌張解釋:「唔係唔係,只係睇病啫。」(相關新聞: http://bit.ly/2E2UIQQ )雖然佢生B消息一度傳到熱哄哄,社交平台亦不時見到佢嘅蹤影,但栢芝一直都冇公開回應。



直到今朝,栢芝終於承認再生B一事,原來BB已經滿月喇。佢透過工作室發聲明:「親愛的影迷朋友、媒體朋友、合作夥伴,工作室非常開心地代表張栢芝分享一則喜訊:張栢芝女士已於11月誕下第三子,母子均安。孩子與家人是栢芝一直以來守護的最重要的人,在接下來的日子裹,栢芝會全力為三個孩子創造更加優越的成長條件,同時也會努力帶來更好的作品。『小王子』滿月了,感謝大家的關心與祝福!」



另外,栢芝除咗喺微博宣佈第三胎已經滿月之外,更向大陸傳媒派發喜餅,一齊感受佢嘅喜悅,曲奇盒上印有卡通小熊貓圖案,更附上一張卡通感謝卡,上面清晰可以見到栢芝抱住新生嬰兒,左右兩旁就有兩位西裝骨骨嘅哥哥Lucas同埋Quintus。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



栢芝終於承認再生B一事(微博圖片) 栢芝終於承認再生B一事(微博圖片)
栢芝今日向大陸傳媒派曲奇。(微博圖片)

栢芝今日向大陸傳媒派曲奇。(微博圖片)
上面清晰可以見到栢芝抱住新生嬰兒,左右兩旁就有兩位西裝骨骨嘅哥哥Lucas同埋Quintus(微博圖片)

上面清晰可以見到栢芝抱住新生嬰兒,左右兩旁就有兩位西裝骨骨嘅哥哥Lucas同埋Quintus(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!