網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月10日 星期一

張彥博:張彥博處男騷 前室友張致恒大爆同居嗰陣… __,張彥博,張致恒,

張彥博處男騷有大批嘉賓撐場,張彥博(圓圖)仲唱到喊!藝人張彥博昨晚在九展舉行處男個唱,邀得大批嘉賓撐場,包括關心妍、張致恒(Steven)、陳奐仁及《 ...


張彥博處男騷有大批嘉賓撐場,張彥博(圓圖)仲唱到喊!


藝人張彥博昨晚在九展舉行處男個唱,邀得大批嘉賓撐場,包括關心妍、張致恒(Steven)、陳奐仁及《跳躍生命線》拍檔馬德鐘、劉佩玥(Moon)、陳瀅、何廣沛、羅天宇、郭子豪等,阿博的生父生母及後父後母都有到場支持,他更與生父合唱一曲,阿博又特別唱了一曲送給93歲的嫲嫲,邊唱邊喊場面感人!人緣甚佳的阿博更獲歐陽震華、譚詠麟及胡楓等拍片支持。

《跳躍》四子再扮F4

音樂會亦有搞笑部分,阿博與《跳躍生命線》的兄弟何廣沛、羅天宇、郭子豪戴上假髮模仿組合F4,一邊唱歌一邊梳頭,笑爆全場!老友Steven表示跟阿博相識十多年,最倒楣時獲對方收留了五年:「我好似跳蚤咁!」阿博說:「Kenny(關智斌)都問我點解頂得順Steven,咁佢份人都幾好嘅。」Steven又爆料指跟阿博同居時,對方經常只穿孖煙囪對住他,又喜歡用砂糖洗臉及以眉鉗抆鬚。

劉佩玥性感撐場

騷後阿博與Moon齊齊受訪,阿博直言等了十三年終於開騷,非常感動:「多謝一班朋友支持,冇諗過咁多人撐場,兩邊爸爸媽媽都有嚟睇,同爸爸合作係好開心,佢係我結他嘅啟蒙老師!」講到Moon性感撐場,Moon說:「佢係Big Boss,畀佢話事我平時唔係咁㗎!為咗佢咋!」阿博即說:「阿Moon不嬲Sexy,畀佢溶化咗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!