掃呢頁CODE去手機

2018年12月20日 星期四

黃翠如:【升呢蕭太】黃翠如操腹肌備戰婚禮? __,黃翠如,

已經諗好點搞婚禮?藝人蕭正楠早前宣布與黃翠如已結婚,正式踏入人生另一階段。2018年即將完結,翠如就喺社交網晒出一張着住bratop大晒腹肌嘅相,仲留 ...


已經諗好點搞婚禮?


藝人蕭正楠早前宣布與黃翠如已結婚,正式踏入人生另一階段。2018年即將完結,翠如就喺社交網晒出一張着住bra top大晒腹肌嘅相,仲留言:「2018年的最後一個月,開始為自己這一年總結。人生進入了一個新里程,使我成為一個更快樂的人。而工作上,也進入了另一個新里程,成為了一個我夢寐以求的護膚品牌產品代言人。為了拍攝這個廣告,我靜靜地給了自己一個挑戰,要讓自己更強壯。這照片記錄了我小小的成績,我這個小小的腹肌,不知可以陪伴我多久。」網民都話會繼續支持佢,仲引用其老公嘅金句「你快樂所以我快樂」。另外,仲有人話翠如密密操弗Body,唔通要為未來嘅婚禮做好準備?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!