網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月13日 星期四

唐詩詠:【洪永城撻女模】唐詩詠自爆遭人威脅 __,唐詩詠,洪永城,

舊愛有新歡冇影響唐詩詠(右)嘅心情!藝人洪永城(Tony)近日被爆撻着模特兒兼長跑教練梁諾妍(Inez),作為舊愛嘅唐詩詠亦大方祝福!呢日,唐詩詠就喺 ...


舊愛有新歡冇影響唐詩詠(右)嘅心情!


藝人洪永城(Tony)近日被爆撻着模特兒兼長跑教練梁諾妍(Inez),作為舊愛嘅唐詩詠亦大方祝福!呢日,唐詩詠就喺社交網晒出一張相,相中見佢企喺街頭露出招牌笑容,仲見到街頭對面有其廣告牌,原來…佢影呢張相係有原因!

唐詩詠透露:「當有人威脅你,唔影相唔去食pancake時,為咗嗰個幸福的pancake,我唯有照做同用笑容去遮掩我嘅尷尬。」而好友黃翠如亦留言:「威脅你個(嗰)個應該係魚,亦都應該得魚敢,因為係好姊妹所以冇禁忌嘅!」網民都話睇完翠如個留言,估詩詠講嗰個9成係佢,大家仲話天氣咁凍,叫貪靚嘅詩詠咪着咁少衫呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!