掃呢頁CODE去手機

2018年12月10日 星期一

【爆相爆片】大媽街頭戰阿伯 只因一個矛盾 __,爆相爆片,

鄉音大媽將BB交畀朋友後,同本地阿伯開戰,大街大巷互相拉扯。
鄉音大媽將BB交畀朋友後,同本地阿伯開戰,大街大巷互相拉扯。行行吓都會打起交上嚟,唔通又係中港矛盾?上周五下午一點幾,有個推住BB車嘅鄉音大媽,喺行人 ...


行行吓都會打起交上嚟,唔通又係中港矛盾?上周五下午一點幾,有個推住BB車嘅鄉音大媽,喺行人天橋懷疑俾個本地阿伯撞到,其間同阿伯發生衝突。

余先生當時行經上水廣場嘅行人天橋,據佢所知,個鄉音大媽推住BB車,其間懷疑阿伯撞到BB車個細路,雙方嘈起上嚟,之後仲郁手。從余先生提供片段可見,鄉音大媽扯住阿伯,不斷大嗌:「你個死男人、你個死老嘢吖!」仲不斷出手打向對方。

BB當時由鄉音大媽身旁嘅女性朋友抱住。附近街坊見狀,上前勸交拉開雙方。鄉音大媽嘅女友人同街坊講,係阿伯出手打人先,但余先生就話見到係鄉音大媽先出手,阿伯仲好委屈咁解釋係意外撞到對方:「我唔係有心㗎嘛!」現場有街坊話報警,但警方就話冇接獲呢單案件有人報案。




鍾意就快D Share啦!