掃呢頁CODE去手機

2018年12月23日 星期日

劉愷威:【當年霸道求婚】劉愷威楊冪不敵時間洗禮 __,劉愷威,楊冪,

時間真係可以沖淡一切。劉愷威與楊冪昨日宣布離婚,佢哋由相識到結婚,冇好似戲劇情節般激烈,雖然平淡亦有甜蜜時光。當年劉愷威趁楊冪瞓着,靜靜幫佢戴上戒指, ...


時間真係可以沖淡一切。


劉愷威與楊冪昨日宣布離婚,佢哋由相識到結婚,冇好似戲劇情節般激烈,雖然平淡亦有甜蜜時光。當年劉愷威趁楊冪瞓着,靜靜幫佢戴上戒指,更霸氣表示:「戴上了就不許摘下來!」可惜最終敵不過時間洗禮!

佢哋合作劇集《如意》時認識,相處一時間後喺一次傾電話時,劉愷威鼓起勇氣向楊冪問:「不如我們在一起?」確立咗情侶嘅關係,當時佢哋公開戀情後一直各有各忙拍劇,最好嘅拍拖地點就係喺片場,其中一次楊冪去探班,劉愷威一早準備咗戒指,不過未諗到點樣求婚,楊冪喺片場等到瞓着咗,劉愷威就靜靜雞將隻戒指戴上佢隻手度,當楊冪瞓醒發現隻手多咗隻戒指,有啲驚驚不停問:「怎麼了?怎麼了?」劉愷威淡定表示:「就這樣了,戴上了就不許摘下來!」之後在車上再正式單膝跪地求婚。結婚初期佢哋非常恩愛,劉愷威接受訪問時曾表示:「我將毫無保留的愛你!」楊冪聽後感動落淚。不過佢哋長時間分隔異地兼各有各忙,最終濃情亦遭時間沖淡5年緣盡。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!