網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月14日 星期五

【那些年〡擊退馬明得唐詩詠】洪永城後台火遮眼趕走情敵 (足本版) __,唐詩詠,洪永城,馬國明,馬明,

洪永城同舊愛唐詩詠分咗手年幾,兩個人拍拖初期,洪永城特別緊張女朋友,咪就係因為傳過馬明追唔到手,將唐詩詠變契妹,念念不忘。真係有下文!洪永城就試過喺後 ...




洪永城同舊愛唐詩詠分咗手年幾,兩個人拍拖初期,洪永城特別緊張女朋友,咪就係因為傳過馬明追唔到手,將唐詩詠變契妹,念念不忘。真係有下文!洪永城就試過喺後台,見契哥苦苦黐纏女友而發晒火!

是咁的!年幾前嘅影視博覽會,無綫一班藝人大曬冷幫公司谷宣傳。早到場嘅馬明,一直望住著得有少少性感嘅唐詩詠嘅大肉背,之後仲愈行愈近,見唐詩詠同監製傾偈,佢索性走埋去。之後兩個人又真係好似有講唔完嘅話題,眾目睽睽下咬耳仔。點知呢個時候,洪永城殺到,即時火遮眼,諗計帶杜如風介紹女友認識。兩個男人眼望望,竟然互當透明冇打招呼,只不過係契哥身份嘅馬明,之後無癮行開。

其實洪永城同唐詩詠拍拖咁耐,馬明就有意無意咁單打男方,笑洪永城係無綫「一哥」,又試過喺人哋婚宴挑機隊酒,充滿火藥味。早兩日,洪永城終於公開MODEL新歡,馬明應該安樂晒啦!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!