掃呢頁CODE去手機

2018年12月25日 星期二

【買馬德鐘餐廳二手傢俬】梁芷珊新工作室曝光:幫三星米芝蓮男友做經理人 __,梁芷珊,馬德鐘,

新一年即將來臨,回復單身的梁芷珊已經搬了新工作室,面積二千多呎,無論裝修設計都十分有個人風格,梁芷珊入伙前,剛巧好朋友馬德鐘的餐廳有些傢俬要準備丟掉, ...




新一年即將來臨,回復單身的梁芷珊已經搬了新工作室,面積二千多呎,無論裝修設計都十分有個人風格,梁芷珊入伙前,剛巧好朋友馬德鐘的餐廳有些傢俬要準備丟掉,她覺得可以循環再用,於是要了他一些傢俬,新工作室佈置風格也帶有馬德鐘跟太太Karen的影子。

踏入19年,梁芷珊表示除繼續舊有業務,如出版、做運動員經理人外,也會發展新業務,其中包括幫男友,三星米芝連大廚Olivier Elzer做經理人,她說:「最近男朋友開咗一間食物研究室,會研究食物,我都做咗佢經理人,因為食物研突室會有啲生意,一啲酒店,餐廳會搵佢幫手,佢嘅角色會好似一個顧問咁樣,我就係背後幫佢做一啲行政同推廣工作,都可以話一位廚師經理人。不過就算我唔幫佢,佢都會搞得掂。反而我唔會將佢放喺第一位,會先幫其他米芝連廚師。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!