網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月5日 星期三

【邊個對手咁驚佢】大帥哥張衛健:佢話對住我有壓力係好錯 __,張衛健,

廿年冇拍大台劇嘅張衛健,終於返嚟!餓咗香港觀眾咁耐,大帥哥一出,好多網友評語都大讚。觀眾睇得爽,但同佢對做對手嘅,卻係一額汗!張衛健轉數快,《大帥哥》 ...




廿年冇拍大台劇嘅張衛健,終於返嚟!

餓咗香港觀眾咁耐,大帥哥一出,好多網友評語都大讚。

觀眾睇得爽,但同佢對做對手嘅,卻係一額汗!張衛健轉數快,《大帥哥》一班後輩對手,起初好有壓力。

「好老實講,喺開工之前,除咗曹永廉我係識之外,其實每一位我都唔識,未合作過,我睇過徐榮嘅處境劇,未見過洪永城嘅戲,未見過蔡思貝嘅戲,仲有「劈榴槤」李嘉我都未睇過。

對於每一位演員,對我嚟講完全係白紙,劇本描寫、設計你哋嘅角色係點樣,到現場我同導演、監製傾,如何去塑造大家嘅角色時,純粹係為咗個角色。

後來佢哋話俾我聽,『其實呢大帥哥,啱啱開工嘅時候,我哋好大壓力,每一個人對住你演戲都好大壓力。』我覺得好奇怪,點解會有大壓力呢?佢哋又講唔出壓力何在,我話俾佢哋聽,呢個諗法係錯到不得了,唔係因為我已經有咗咁多年經驗,而家話俾你聽,對住一位經驗豐富嘅演員演戲有壓力係好錯。

我可以話俾你聽,我同你哋仲係新人嘅時候,會諗: 如果有機會同周潤發做戲就好喇,我一啲都唔會緊張,反而腎上腺素會更加飆升,更加有能量,更加諗到更多古靈精怪嘢!如果嗰場戲我可以做贏發哥,我諗發哥都唔會鬧我;如果我做得贏發哥,我諗發哥會攬住我嚟錫;如果嗰場戲我同發哥睇齊,發哥會大讚我囉!如果嗰場戲我輸俾發哥,佢會教我囉,佢唔教我我都會問佢,所以就算我二十歲出頭嘅時候,做緊配角嘅時候,我已經係咁諗,對住任何人我都唔驚,都未驚過,所以你驚、有壓力點樣演戲、表演。一個歌手好驚、好大壓力、好大負擔,行出去點樣揮瀟自如?演員亦一樣,好大壓力綁手綁腳嘅話,如何揮瀟自如?」

高人在前, 一班年輕對手可以偷到幾多師,就要睇佢哋天資。

「我唔識得教人,亦都未必有資格教人,我只希望你哋好似一嚿吸水棉花咁樣,自己嚟吸喺我身上有咩值得吸嘅你就吸啦,啲毒素你哋就唔好吸喇,我一定會有缺點,毒素唔好要,你哋見到我有咩好嘢就自己去吸收。」

鍾意就快D Share啦!